SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Katarzyna Zielińska i Marta Żmuda Trzebiatowska w kampanii „#AvonSięSprawdza”

Firma kosmetyczna Avon wprowadza nową strategię marki, zachęcając Polki do sprawdzenia innowacyjnych formuł kosmetyków. Kampanię pod hasłem #AvonSięSprawdza wspierają znane aktorki: Małgorzata Kożuchowska oraz Marta Żmuda-Trzebiatowska i Katarzyna Zielińska.

Katarzyna Zielińska Katarzyna Zielińska

Zgodnie z nową strategią, marka Avon będzie zachęcała Polki do sprawdzenia innowacyjnych formuł kosmetyków do makijażu, produktów pielęgnacyjnych oraz zapachów tworzonych przez najbardziej znanych perfumiarzy. Do wypróbowania kosmetyków marka zaprosiła najpopularniejsze polskie gwiazdy, które wybrały swoje ulubione produkty i będą je polecać w katalogu Avon. Jako pierwsze, do obecnej ambasadorki marki Małgorzaty Kożuchowskiej, dołączają Marta Żmuda Trzebiatowska i Katarzyna Zielińska. Będą promowały m.in. nową szminkę „Moc koloru” oraz mascarę Avon True „ULTRAobjętość”.

- Z wielu badań wiemy, że po wypróbowaniu naszych kosmetyków, Polki doceniają ich jakość i zostają z naszą marką na dłużej. Wdrażamy strategię „Avon się sprawdza”, ponieważ chcemy zachęcić jak najwięcej kobiet  do wypróbowania naszych kosmetyków. Dzięki temu, nowe osoby, które poznają produkty Avon, z pewnością wybiorą swoje ulubione i zostawią je w swoich torebkach na stałe. Postawiliśmy też na najpopularniejsze polskie gwiazdy, które podzielą się swoimi doświadczeniami z kosmetykami naszej marki i potwierdzą, że Avon się sprawdza. – tłumaczy Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji Avon Cosmetics Polska.

W pierwszej odsłonie kampanii biorą udział aktorki Marta Żmuda-Trzebiatowska i Katarzyna Zielińska, które w tym roku dołączą do grona ambasadorek marki, obok Małgorzaty Kożuchowskiej. Gwiazdy w katalogach FIRMY będą sprawdzać różne kosmetyki, a swoje ulubione sygnować swoim nazwiskiem.

Jako pierwsza w 2018 roku do Avon dołączyła Marta Żmuda-Trzebiatowska. Aktorka została ambasadorką szminki Avon mark. „Moc koloru”, którą wybrała jako swój hit na ten sezon. W kolejnej odsłonie kampanii, Katarzyna Zielińska sygnuje swoim nazwiskiem najnowszą mascarę Avon True Ultraobjętość.

Marta Żmuda Trzebiatowska pojawiła się na okładce katalogu nr 2 dostępnego od 18 stycznia. Katarzynę Zielińską można oglądać w katalogu nr 4, który pojawił się na rynku 1 marca. Kolejne odsłony kampanii z nowymi gwiazdami marki będą prezentowane w następnych katalogach.

W ostatnich dniach lutego firma rozpoczęła emisję spotu, w którym Małgorzata Kożuchowska reklamuje nowe zapachy marki.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Zielińska i Marta Żmuda Trzebiatowska w kampanii „#AvonSięSprawdza”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl