660 tys. widzów „Kawy na ławę”. TVN24 wygrywa z konkurencją
W bieżącym roku magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” śledzi średnio 663 tys. widzów. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
„Kawa na ławę” emitowana jest w TVN24 w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia oglądalność w okresie od 7 stycznia do 22 kwietnia 2018 roku wyniosła 663 tys. osób, co przełożyło się na 6,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,29 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 4 marca br. - obejrzało je 865 tys. widzów. Goście tego odcinka (w tym m.in. Sławomir Neumann) dyskutowali o wydatkach ministerstwa oraz pensjach ministrów i wiceministrów.
Kanał TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającą większy zasięg stacją TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 2,59 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,89 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 4,27 proc.
Dołącz do dyskusji: 660 tys. widzów „Kawy na ławę”. TVN24 wygrywa z konkurencją
Znasz dowcip o symetrystach?