Kerby Jean-Raymond dyrektorem kreatywnym Reeboka
Projektant Kerby Jean-Raymond został powołany na stanowisko wiceprezesa i dyrektora kreatywnego marki Reebok w firmie Adidas.
Kerby Jean-Raymond, projektant odpowiedzialny za aktywistyczną markę modową Pyer Moss, po czterech latach współpracy z marką Reebok został powołany na stanowisko wiceprezesa i dyrektora kreatywnego.
Pierwsze produkty pod jego kreatywnym kierownictwem pojawią się na rynku w 2022 roku.
W Reeboku Jean-Raymond będzie pracował z zespołami ds. produktu oraz globalnymi zespołami marketingu i rozwoju. Pomoże również w realizacji programu „Produkt z celem” marki, który jest częścią antyrasistowskiej strategii Reeboka na 2021 rok. Reebok wyraził swoje poparcie dla społeczności Czarnych po śmierci George'a Floyda.
Jean-Raymond nie jest pierwszym znanym projektantem, który dołączył do mainstreamowej marki. Na początku tego roku Gap ogłosił, że Kanye West i jego linia Yeezy będą projektować produkty dla dorosłych i dzieci. Rihanna od kilku lat ma współpracuje z Pumą.
W ostatnich latach Reebok próbował odzyskać swój wizerunek, szczególnie wśród młodszych konsumentów. Ostatnio prowadził kampanie z Cardi B i Conor McGregor .
Dołącz do dyskusji: Kerby Jean-Raymond dyrektorem kreatywnym Reeboka