KFC urządził symboliczny "pogrzeb" swoim frytkom
KFC w nowej kampanii reklamowej w oryginalny sposób ogłasza zmianę w ofercie. Akcja została przygotowana z myślą o rynku kanadyjskim.
Insightem kampanii były wielokrotnie powtarzające się skargi klientów kanadyjskiego KFC na smak i jakość serwowanych przez sieć frytek.
– Wiedzieliśmy, że Kanadyjczycy nie znoszą naszych starych frytek, więc uznaliśmy to za okazję do pokazania naszym klientom, że ich głosy są słyszalne. Dowodem jest zmiana tej pozycji w naszym menu, chcieliśmy to zrobić w zabawny sposób – wyjaśnia Azim Akhtar, dyrektor marketingu KFC Canada.
Na potrzeby kampanii przygotowano spot, w którym frytkom urządza się symboliczny pogrzeb. Na jednej z planszy widać napis „Słyszymy cię, Kanado". "Nasze stare frytki są do niczego. Dlatego chcemy się z nimi pożegnać" - informuje KFC.
Dodatkowo KFC Canada organizuje wydarzenie online „Fry Funeral” – wirtualne pożegnanie przekąski będzie można obejrzeć 1 sierpnia w południe na stronie KFCFryFuneral.com.
Dołącz do dyskusji: KFC urządził symboliczny "pogrzeb" swoim frytkom