Klimatyczne logo dla Poznania
Agencja Reklamowa Double Brand wygrała konkurs na logo Roku Klimatu i Środowiska w Poznaniu zorganizowany przez Urząd Miasta Poznania.
Logo zostało wybrane spośród 23 nadesłanych propozycji różnych agencji.
Zwycięski projekt bazuje na motywie drzewka, które symbolizuje bliskość przyrodzie i ochronę środowiska.
Logo będzie pojawiać się w Polsce i za granicą na wszelkich materiałach wspierających działania planowane przez Miasto Poznań. W związku z tym występuje ono w dwóch wersjach: polsko- i anglojęzycznej. Prosty pomysł w połączeniu z pozytywnymi barwami inspirowanymi naturą pozwolą wszystkim zapamiętać i skojarzyć znak z tematami proekologicznymi.
W grudniu 2008 roku Miasto Poznań będzie gospodarzem 14. Sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych, dotyczącej zmian Klimatu - największej tego typu konferencji na świecie. Dlatego rok 2008 obchodzony będzie w Poznaniu jako Rok Klimatu i Środowiska, któremu mają towarzyszyć liczne spotkania i imprezy.
Dołącz do dyskusji: Klimatyczne logo dla Poznania