„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży po trzech kwartałach. Wszystkie tytuły na minusie
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 350 444 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku zmniejszyła się ona o 2,31 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 316 114 egz., po spadku o 0,22 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był drugi. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,87 proc. do 292 783 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 19,21 proc., odnotowała „Cała Ty” (Phoenix Press), która spadła z miejsca szóstego na siódme. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w pierwszych dziewięciu miesiącach br. wyniosła 123 215 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I-III kwartał |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
454 314 |
350 444 |
350 444 |
444 901 |
358 728 |
358 728 |
Świat Kobiety |
438 216 |
316 114 |
316 114 |
432 447 |
316 825 |
316 825 |
Dobre Rady |
451 194 |
292 783 |
292 783 |
495 556 |
344 063 |
343 907 |
Poradnik Domowy |
373 730 |
257 381 |
257 381 |
423 648 |
306 969 |
306 847 |
Claudia |
321 598 |
186 327 |
186 327 |
368 440 |
215 273 |
215 106 |
Olivia |
240 610 |
144 056 |
144 056 |
229 406 |
145 204 |
145 204 |
Cała Ty |
220 592 |
123 215 |
123 215 |
315 423 |
152 515 |
152 515 |
We wrześniu 2015 roku liderem (po awansie z miejsca drugiego) również była „Kobieta i Życie”, której sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2014 roku zwiększyła się o 21,59 proc. do 414 232 egz. - jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z czwartego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (353 054 egz.; wzrost o 14,44 proc). Natomiast na ostatniej lokacie podium uplasowały się „Dobre Rady” (280 266 egz.; w dół o 17,12 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej straciła „Cała Ty” - było to 26,60 proc. do 109 703 egz.
Wirtualnemedia.pl |
wrzesień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
479 978 |
414 232 |
414 232 |
434 959 |
340 691 |
340 691 |
Świat Kobiety |
464 950 |
353 054 |
353 054 |
414 913 |
308 501 |
308 501 |
Dobre Rady |
436 000 |
280 266 |
280 266 |
500 000 |
339 553 |
338 153 |
Poradnik Domowy |
352 640 |
274 041 |
274 041 |
443 060 |
341 082 |
341 082 |
Claudia |
307 500 |
195 300 |
195 300 |
351 871 |
231 859 |
231 859 |
Olivia |
274 925 |
172 494 |
172 494 |
229 963 |
144 073 |
144 073 |
Cała Ty |
198 000 |
109 703 |
109 703 |
254 000 |
149 459 |
149 459 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży po trzech kwartałach. Wszystkie tytuły na minusie