„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych w I półroczu 2016
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2016 roku wyniosła 338 837 egz. W porównaniu do I półrocza 2015 roku zmniejszyła się ona o 2,47 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Średni wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 291 093 egz., po spadku o 8,72 proc.
Trzecie miejsce zajął miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 11,19 proc. do 265 163 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), którego sprzedaż zmalała o 22,11 proc. do 208 081 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
I półrocze | Dynamika | ||||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Kobieta i Życie | 444 020 | 338 837 | 338 837 | 453 167 | 347 433 | 347 433 | -2,47% |
Świat Kobiety | 419 068 | 291 093 | 291 093 | 443 520 | 318 915 | 318 915 | -8,72% |
Dobre Rady | 411 125 | 270 163 | 265 163 | 455 958 | 298 580 | 298 580 | -11,19% |
Poradnik Domowy | 304 917 | 208 081 | 208 081 | 383 322 | 267 138 | 267 138 | -22,11% |
Claudia | 296 144 | 171 628 | 166 628 | 318 212 | 180 982 | 180 982 | -7,93% |
Olivia | 229 945 | 130 063 | 130 043 | 220 948 | 131 423 | 131 423 | -1,05% |
Cała Ty | 191 083 | 110 876 | 110 876 | 228 805 | 126 734 | 126 734 | -12,51% |
W czerwcu 2016 roku liderem również była „Kobieta i Życie”, której sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2015 roku zwiększyła się o 1,16 proc. do 306 078 egz.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (277 282 egz.; wzrost o 5,65 proc. - największy w zestawieniu), który wyprzedził „Dobre Rady” (236 200 egz.; - 13,17 proc).
Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Poradnik Domowy” (166 622 egz.; w dół o 30,81 proc)
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Kobieta i Życie | 424 935 | 306 078 | 306 078 | 434 864 | 302 573 | 302 573 | 1,16% |
Świat Kobiety | 444 906 | 277 282 | 277 282 | 421 939 | 262 457 | 262 457 | 5,65% |
Dobre Rady | 383 000 | 236 200 | 236 200 | 436 700 | 272 017 | 272 017 | -13,17% |
Poradnik Domowy | 275 070 | 166 622 | 166 622 | 349 340 | 240 815 | 240 815 | -30,81% |
Claudia | 268 962 | 148 765 | 148 765 | 332 870 | 176 119 | 176 119 | -15,53% |
Olivia | 214 962 | 104 705 | 104 705 | 214 925 | 116 530 | 116 530 | -10,15% |
Cała Ty | 183 500 | 93 717 | 93 717 | 216 000 | 109 633 | 109 633 | -14,52% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych w I półroczu 2016