„Kobieta i Życie” nowym liderem wśród pism poradnikowych
W kwietniu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Dobre Rady”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2014 roku wyniosła 444 622 egz. W porównaniu do kwietnia 2013 roku zwiększyła się ona o 38,23 proc. - najbardziej w zestawieniu. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce czwarte.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce należało do magazynu „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 380 804 egz., po wzroście o 14,76 proc.
Ostatnią pozycję na podium zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 2,13 proc. do 338 419 egz. Tytuł ten w sierpniu ub.r. został odświeżony (więcej na ten temat).
Oczko niżej uplasowały się „Dobre Rady” (Grupa Burda), które rok wcześniej były liderem. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,22 proc. do 338 034 egz.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
489 894 |
444 622 |
444 622 |
469 895 |
321 650 |
321 650 |
Świat Kobiety |
489 919 |
380 804 |
380 804 |
499 843 |
331 814 |
331 814 |
Poradnik Domowy |
430 000 |
338 419 |
338 419 |
479 959 |
331 413 |
331 357 |
Dobre Rady |
500 000 |
338 034 |
338 034 |
560 000 |
394 054 |
394 054 |
Claudia |
385 639 |
223 340 |
223 340 |
379 920 |
217 799 |
217 799 |
Cała Ty |
340 785 |
166 555 |
166 555 |
- |
- |
- |
Olivia |
224 953 |
152 588 |
152 588 |
324 930 |
163 820 |
163 820 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 24,03 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”. Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Poradnik Domowy” - było to 4,79 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
489 894 |
444 622 |
444 622 |
430 018 |
358 468 |
358 468 |
Świat Kobiety |
489 919 |
380 804 |
380 804 |
429 913 |
317 330 |
317 330 |
Poradnik Domowy |
430 000 |
338 419 |
338 419 |
490 000 |
355 432 |
355 432 |
Dobre Rady |
500 000 |
338 034 |
338 034 |
500 000 |
351 928 |
351 928 |
Claudia |
385 639 |
223 340 |
223 340 |
389 130 |
206 506 |
206 506 |
Cała Ty |
340 785 |
166 555 |
166 555 |
343 100 |
174 297 |
174 297 |
Olivia |
224 953 |
152 588 |
152 588 |
229 973 |
133 226 |
133 226 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” nowym liderem wśród pism poradnikowych