SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobieta nie przepłaca” w kampanii Cin&Cin

W punktach sprzedaży ruszyła kierowana do kobiet kampania prosprzedażowa marki Cin&Cin. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Kobieta nie przepłaca".

Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży wermutów Cin&Cin i podkreślenie wizerunku marki jako zawsze prezentującej kobiecy punkt widzenia oraz oferowanej w konkurencyjnej cenie.

Akcja realizowana będzie za pomocą materiałów POS w postaci granatowo-złotej zawieszki z hasłem kampanii umieszczonej na każdej butelce wermutu Cin&Cin.

Dołącz do dyskusji: „Kobieta nie przepłaca” w kampanii Cin&Cin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl