Kobiety najchętniej słuchają RMF FM
W I kwartale 2013 roku pozycję lidera w ogólnopolskim rynku radiowym wśród kobiet zajęło RMF FM – wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród kobiet pozostaje RMF FM, której udział w I kwartale 2013 roku wyniósł 25,90 proc. (po wzroście względem I kwartału 2012 roku o 1,9 pkt proc.) - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęło Radio ZET (z 14,90 proc. do 15,20 proc.). Natomiast ostatnia pozycja podium w analizowanym okresie należała do Jedynki (spadek z 13,00 proc. do 11,40 proc. udziału).
kobiety | styczeń 2012 : marzec 2012 | styczeń 2013 : marzec 2013 |
Radio RMF FM | 24,0% | 25,9% |
Radio ZET | 14,9% | 15,2% |
Jedynka | 13,0% | 11,4% |
Radio ESKA | 7,9% | 8,0% |
Trójka | 7,3% | 6,9% |
Audytorium 17 | 5,6% | 5,3% |
Złote Przeboje | 3,3% | 3,9% |
Radio Maryja | 4,8% | 3,6% |
RMF MAXXX | 2,6% | 2,8% |
ESKA ROCK | 1,2% | 1,3% |
Radio Plus | 1,0% | 1,1% |
RMF Classic | 0,8% | 1,0% |
Radio TOK FM | 1,2% | 0,9% |
Radio Wawa | 0,6% | 0,8% |
PLANETA FM | 0,5% | 0,6% |
CHILLI ZET | 0,3% | 0,6% |
Dwójka | 0,5% | 0,5% |
Antyradio | 0,5% | 0,3% |
Radio Roxy | 0,3% | 0,2% |
Czwórka | 0,2% | 0,2% |
Radio PiN | 0,2% | 0,1% |
N= | 10963 | 10825 |
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego jest RMF FM (więcej na ten temat), natomiast wśród sieci pierwsze miejsce zajmuje Eska (dowiedz się więcej).
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Kobiety najchętniej słuchają RMF FM