Koci przysmak
Agencja Euro RSCG 4D dla marki premium - Gourment Gold
Agencja przygotowała aktywności promocyjne towarzyszące wprowadzeniu marki karmy dla kotów - Gourment Gold do sieci hipermarketów.
Ich celem jest budowanie wizerunku marki, przedstawienie zalet produktu oraz generowanie pierwszego zakupu. Obejmą one animacje sprzedaży oraz umieszczenie materiałów POS zwiększających widoczność produktu na półce.
Agencja Euro RSCG 4D odpowiedzialna jest za opracowanie koncepcji , kreację i produkcję materiałów POS, które pozwolą wyróżnić nieobecny do tej pory na półce produkt, jak również za przygotowanie i realizację animacji sprzedaży w tym projekt i produkcję strojów promocyjnych, standów oraz innych rekwizytów używanych podczas akcji.
Grupę docelową akcji stanowią ludzie traktujący swojego kota jako bardzo wyjątkowe zwierzę - właściciele kotów, dobrze zarabiający, mający wysoki status materialny i zawodowy, wykształceni, mieszkający w miastach. Do tej pory marka ta była dostępna tylko w kanale specjalistycznym.
Oferta Agencji została wybrana przez Nestlé Purina Petcare (Nestle Polska S.A.) spośród kilku innych. Euro RSCG 4D rozpoczęła współpracę z Nestle Purina Petcare w marcu 2003 roku. Gourmet Gold jest kolejną, po Friskies, marką obsługiwaną przez Euro RSCG 4D.
Dołącz do dyskusji: Koci przysmak