Kolejna edycja „The Voice of Poland” dopiero za rok
TVP2 w wiosennej ramówce nie pokaże kolejnej edycji talent-show „The Voice of Poland”, ale program powinien wrócić na antenę stacji jesienią. - Najlepiej jest ten format pokazywać raz w roku - przekonuje Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor Dwójki.
„The Voice of Poland” trafił na antenę TVP2 jesienią 2011 roku. Po pierwszej edycji przez rok nie był nadawany, zaś od wiosny 2013 do jesieni 2014 roku talent-show emitowano co sezon. Wiosną ubiegłego roku Dwójka zdecydowała się na półroczną przerwę w emisji programu.
Tak samo będzie też w przyszłym roku - wiosną 2016 roku siódmej edycji „The Voice of Poland” nie zobaczymy. - Na świecie ten program jest nadawany raz w roku - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, szef TVP2. - Jest wtedy więcej czasu na przygotowania, a selekcja uczestników jest lepsza - dodaje.
Dyrektor TVP2 chciałby, aby „The Voice of Poland” wrócił na antenę stacji jesienią przyszłego roku. - To fantastyczny program, a polska edycja jest jedną z najlepszych realizacji tego formatu na świecie. Obejrzałem ostatnio niemiecką wersję, różnica między nią a naszą jest jak między niebem a ziemią - ocenia Kapuściński.
Emitowana od września br. szósta edycja „The Voice of Poland” cieszy się większą popularnością niż nadawana rok wcześniej czwarta edycja talent-show. Po trzech tygodniach emisji jej oglądalność wyniosła 2,03 mln osób, co przełożyło się na 14,01 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 14,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Nadawana rok wcześniej seria w analogicznym okresie gromadziła o 430 tys. widzów mniej.
W najbliższą sobotę o 20.05 TVP2 wyemituje finałowy odcinek szóstej serii programu, w którym o główną nagrodę będzie rywalizować czterech uczestników: Ana Andrzejewska, William Prestigiacomo, Tobiasz Staniszewski i Krzysztof Iwaneczko. Jurorami w obecnej edycji są: Edyta Górniak, Andrzej Piaseczny, Maria Sadowska oraz Tomson i Baron, a show prowadzą: Halina Mlynkova, Tomasz Kammel i Maciej Musiał. W programie jest też V-Reporter Rezigiusz, który przedstawia widzom kulisy, a formatowi od tej edycji towarzyszy też aplikacja mobilna. Producentem wykonawczym jest firma Rochstar.
Wiosną TVP2 zamiast „The Voice of Poland” raczej nie pokaże programu rozrywkowego o podobnym rozmachu. Stacja pracuje jednak nad nowymi produkcjami. - Będzie kilka nowości, jeszcze za wcześnie na szczegóły - mówi Kapuściński.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVP2 w rynku w październiku br. wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: Kolejna edycja „The Voice of Poland” dopiero za rok
Tak , szczególnie w USA ;p