Kolejna prowokacyjna kampania Cropptown
Cropptown znowu prowokuje. Tym razem głównym motywem akcjipromocyjnej odzieżowej sieci są dwa odważne znaki drogowe, którepodkreślają, że "Cropptown to miejsce stworzone dla chłopców i dladziewczynek". Kampania realizowana jest w ramach cyklu 'Zupełnieinna jazda'.
Akcja ruszyła na początku października i potrwa do połowylistopada. Największym wykorzystanym w niej medium jest outdoor.Reklamy zostały umieszczone na frontlightach, backlightach,citilightach i wiatach przystankowych, oklejono nimi takżeautobusy. Można je zobaczyć w Warszawie, Łodzi, Trójmieście,Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.
W ramach akcji realizowane są także intensywne działania wkilkuset wybranych szkołach (gimnazjach, liceach i uczelniachwyższych) - Wielu dyrektorów nie wyraziło zgody na powieszeniereklamy z wybranymi na outdoor znakami, dlatego w szkołach zawisnąinne "odważne znaki" zadedykowane dla kampanii - mówi nam MariuszKozak-Zagozda, dyrektor artystyczny LPP.
Kampania realizowana jest także w internecie. Reklamy pojawiąsię w portalach Wirtualna Polska, Interia.pl i w komunikatorzeGadu-Gadu. Poza tym przez miesiąc wysyłane będą emaile do osóbbędących w bazie adresowej Cropptown, użytkowników poczty WP iInterii, wykorzystane zostaną także sms-y.
Akcję będą wspierać reklamy prasowe w "Machinie", "Aktyvist","Magazynie Hip-Hop", "Dlaczego?", "Euro Studencie" i "Young Club",a także radiowe w Radiu Eska i RMF Maxxx. W obu rozgłośniachpojawią się również sponsorowane programy oraz konkursy.
Na potrzeby akcji powstał także specjalny interaktywny serwiswww.cropptown.pl, w któryminternauci znajdą nowe kolekcje ubrań, filmy i reklamy, ale takżewiele aktywnych aplikacji wciągających do interakcji. Powstałatakże reklama telewizyjna, która będzie emitowana na ekranach wsalonach Cropptown, w kinach oraz na antenie 4fun TV.
Kolejna odsłona kampanii "Zupełnie inna jazda" będzie mocnoprezentowana także w centrach handlowych. W tym celu wykorzystanezostaną witryny sklepowe, materiały reklamowe, a także odbywającesię w centrach eventy.
Poza Polską akcja realizowana jest także w Czechach, Rosji,Estonii, na Litwie, Łotwie i na Słowacji.
Kreację kampanii przygotował zespół kreatywny LPP. Media zakupiłi zaplanował dom mediowy Universal McCann oraz spółka LPP wewłasnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Kolejna prowokacyjna kampania Cropptown