Kompania Piwowarska uruchomiła serwis społecznościowy dla swoich pracowników
Ruszył serwis społecznościowy malepiwo.net skierowany do pracowników Kompanii Piwowarskiej. Strona ma im ułatwić integrację.
Uruchomiony przez Kompanię Piwowarską serwis malepiwo.net skierowany jest do 3,3 tys. pracowników tej firmy z całej Polski. W witrynie mogą zakładać swoje profile, zamieszczać zdjęcia, prowadzić mikroblogi i blogi, wypowiadać się na forach oraz wymieniać wiadomości z innymi użytkownikami. - Strona łączy w sobie dwie funkcje: informacyjną i integracyjną, umożliwiając szybką i dwustronną komunikację oraz większą interaktywność i personalizację - opisuje Wojciech Mrugalski, kierujący w firmie komunikacją wewnętrzną.
Ponadto użytkownicy malepiwo.net mogą umieszczać na stronie różnego rodzaju ogłoszenia, dodawać informacje o imprezach oraz brać udział w konkursach. Serwis ma ułatwić pracownikom Kompanii Piwowarskiej integrację - wspólne dyskusje i organizowanie wolnego czasu.
Z malepiwo.net osoby zatrudnione w tej firmie mogą korzystać zarówno na komputerach służbowych, jak i prywatnych. Stronę przygotowały i uruchomiły firmy Autentika i Mediapolis.
Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska uruchomiła serwis społecznościowy dla swoich pracowników