Komunikacja+PR rozszerza współpracę z GfK
Komunikacja+PR, agencja wchodząca w skład Grupy Komunikacja Plus, rozszerza trwającą od 2019 roku współpracę z agencją badawczą GfK.
Do tej pory agencja odpowiadała za działania komunikacyjne dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych GfK. Teraz zajmie się także działaniami na rzecz działu digital, który specjalizuje się w badaniu sprzedaży w sektorach non-FMCG oraz dostarczaniu na rynek nowoczesnych narzędzi badawczych i analitycznych.
Komunikacja+PR dalej z GfK
- W GfK poszukujemy nie tylko zaawansowanych technologii badawczych, ale także nowych pomysłów na komunikację naszej marki. Wśród niedawno wdrożonych inicjatyw jest Program Ambasadorów GfK, który prowadzimy w mediach społecznościowych. We współpracy z Komunikacją+PR opracowaliśmy i wdrażamy strategię realizowaną przede wszystkim przy udziale profili ekspertów GfK na LinkedIn. Dzięki regularnej i szytej na miarę komunikacji, szerzej i jeszcze szybciej niż dotychczas docieramy do kluczowych interesariuszy. Całość wspierają działania w obszarze media relations, gdzie naszą obecność koncentrujemy wokół największych mediów handlowych i biznesowych - mówi Aleksandra Pabin, marketing and communications manager PL/CEE w GfK.
Po stronie agencji za koordynację prac dla GfK Digital Polska odpowiada Damian Furmańczyk, senior PR consultant oraz Marta Kąsiel, PR consultant. Nadzór nad pracami zespołu sprawuje Anna Simon, Managing Director w Komunikacji+PR.
Dołącz do dyskusji: Komunikacja+PR rozszerza współpracę z GfK