1,2 mln widzów koncertu Jana Pietrzaka w TVP1. Tylko 140 tys. osób w grupie 16-49
Sobotni koncert „Imieniny Pana Janka” na antenie TVP1 oglądało 1,24 mln widzów w grupie 4+. TVP1 w czasie emisji widowiska była liderem rynku telewizyjnego. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 audycję śledziło tylko 143 tys. osób.
Ponad 2 i pół godzinną transmisję śledziło średnio 1,24 mln widzów w grupie wiekowej 4+, co przełożyło się na 11,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jeden z domów mediowych.
Przynajmniej przez 10 sekund audycję śledziło 5,06 mln osób.
TVP1 w czasie emisji „Imienin Pana Janka” była liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął Polsat, nadający wówczas filmy fabularne, co przełożyło się na 7,70 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN (pasmo filmowe; 6,90 proc.) oraz TVP2 (również filmy; 5,40 proc.).
Zdecydowanie gorsze wyniki oglądalności muzyczne widowisko miało w grupie komercyjnej 16-49. W tym ujęciu śledziło je średnio 143 tys. osób, co przełożyło się na zaledwie 3,46 proc. udziału w rynku.
Podczas sobotniego koncertu wystąpili m.in.: Marlena Drozdowska, Natalia Sikora, Marcin Wolski, Stanisław Klawe, Ryszard Makowski oraz zespoły Zayazd oraz Świt. Solenizant i gospodarz wieczoru, Jan Pietrzak wystąpił w roli reżysera.
Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,04 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,2 mln widzów koncertu Jana Pietrzaka w TVP1. Tylko 140 tys. osób w grupie 16-49