Koniec kampanii UPC TK i HBO
Wspólna kampania w całej Europie
Wspólna kampania marketingowa UPC Telewizji Kablowej i HBO adresowana do nowych klientów, odbywała się pod hasłem "Oszczędzasz 25%". Po raz pierwszy kampania była prowadzona w tym samym terminie we wszystkich krajach Europy Środkowej, w których działają UPC i HBO.
Kampania została przygotowana przez centrale firm UPC i HBO na Europę Środkową, mieszczące się w Budapeszcie, na Węgrzech. Kreację przygotowała Agencja Grey w Budapeszcie, natomiast na potrzeby rynku polskiego została ona zaadaptowana przez polski oddział Greya, Agencję Freelance Polska oraz polskie działy marketingu UPC i HBO. Kampania rozpoczęła się 17 lutego i trwała do 15 marca br.
W Polsce kampania UPC Telewizji Kablowej i HBO widoczna była na ulicach wszystkich miast w kluczowych regionach działania UPC. Wykorzystane media to prasa oraz outdoor (megaboardy, billboardy, megasity), a także materiały promocyjne (plakaty, ulotki, zawieszki) dystrybuowane przez przedstawicieli handlowych UPC Telewizji Kablowej.
"Cieszę się, że mogliśmy opracować i zorganizować kampanię wspólnie z naszym wieloletnim partnerem - HBO. Byliśmy widoczni we wszystkich największych miastach w Polsce. Liczymy na to, że dzięki atrakcyjnym wizualnie materiałom ATL i BTL kampania wzmocni wizerunki i rozpoznawalność marek obu firm, a także zachęci klientów do skorzystania z oferty. Jest to również pierwsza, jednolita kampania prowadzona przez UPC i HBO na tylu rynkach jednocześnie" - powiedziała Ewa Visan, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu UPC Telewizji Kablowej.
"Cieszymy się, że udało nam się przeprowadzić wspólną kampanię marketingową z naszym największym partnerem w regionie Europy Środkowej - UPC Telewizją Kablową, a oferta, którą wspólnie przygotowaliśmy dla naszych nowych Klientów jest długoterminowa i ma dla nich wymierne korzyści." - powiedział Hubert Drabik, dyrektor ds. marketingu i rozwoju HBO.
Dołącz do dyskusji: Koniec kampanii UPC TK i HBO