Tribal Media w miejsce Media DDB&Tribal. Szefem Bartosz Woziwodzki
Działający dotychczas pod marką Media DDB&Tribal dom mediowy zmienił nazwę na Tribal Media. Na jego czele stanął Bartosz Woziwodzki. Agencja ma nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną.
Hasłem agencji, która funkcjonuje od lat i wywodzi się z grupy CP DDB jest "kreacja policzalna". Jak podaje OMD, Tribal Media ma być połączeniem kreatywności butiku kreatywnego z technologią agencji online i pragmatyzmu domu mediowego.
Na czele agencji stanął Bartosz Woziwodzki, który jest związany z Grupą OMD od 2015 roku. Do tej pory pracował m.in. jako head of creative.
- Kampania reklamowa, musi, poza pomysłem i kreatywnym wykończeniem, po prostu działać. Znamy tysiące kampanii reklamowych, które były piękne, ale nie przyniosły oczekiwanego skutku. W TribalMedia wykorzystujemy zaawansowaną analitykę do badania kreacji. Na podstawie twardych danych uzyskanych z testów jesteśmy w stanie optymalizować skuteczność i lepiej wykorzystywać budżety naszych klientów. Nasi klienci cenią sobie fak,t że odpowiedzialność za cały proces jest pod jednym dachem - mówi Bartosz Woziwodzki.
Tribal Media (wcześniej Media DDB&Tribal) ma na koncie realizację projektów dla takich firm i marek jak: Samsung, Pandora, Gutek Film, BIC, PLL LOT, Tchibo, Stary Browar, Unilever (Kasia, Algida, Carte dOr), Drogerie Natura, Best Film, BGŻ BNP Paribas, ACE, Fly.pl . Żabka, Hortex, Lotte Wedel, Huawei, Renault, Bosch, PEKAO, TaxCare, Podravka, Reckit Benckiser, Salomon, UPC i wiele innych.
Dołącz do dyskusji: Tribal Media w miejsce Media DDB&Tribal. Szefem Bartosz Woziwodzki