Vectra wycofała ze sprzedaży dekoder TV Smart 4K Box PVR
W maju Vectra rozpoczęła oferowanie dekodera TV Smart 4K Box PVR. Szybko część klientów zaczęła skarżyć się na brak możliwości nagrywania na twardym dysku o pojemności 1 TB. Firma informuje Wirtualnemedia.pl, że obecnie urządzenie jest czasowo wycofane ze sprzedaży.
TV Smart 4K Box PVR miał być przeznaczony dla najbardziej wymagających klientów.
- Nowy dekoder z wbudowanym dyskiem twardym został zaprojektowany z myślą o tych, którzy szukają funkcjonalności nagrywarki na najwyższym poziomie. Urządzenie pozwala nagrywać programy na każdym kanale bez ograniczeń oraz mieć bezterminowy dostęp do nagranych filmów i seriali do odtworzenia na dekoderze TV Smart 4K Box PVR - informowała Vectra w komunikacie dotyczącym wprowadzenia nowego urządzenia na rynek.
Problemy z nagrywaniem na nowym dekoderze
W lipcu abonenci Vectry, którzy zdecydowali się na nowy dekoder żalili się, że nagrywanie na dysku nie działa. Po zaprogramowaniu danej pozycji, w ogóle nie była ona rejestrowana. Zdarzało się też, że po kilku dniach, nagrania bezpowrotnie znikały. Problemów całkowicie nie wyeliminowała aktualizacja oprogramowania dekoderów.
- Bardzo nam przykro z powodu niedogodności, które dotknęły niewielką grupę naszych klientów. Natychmiast po zauważeniu zgłaszanego problemu rozpoczęliśmy prace zmierzające do przywrócenia funkcji nagrywania. Sytuacja jest traktowana przez nas priorytetowo. Wszystkim osobom, które mają problem ze sprzętem, w najbliższym czasie zaproponujemy rekompensaty, o szczegółach będziemy informować klientów w indywidualnej komunikacji - poinformowało portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Vectry.
Choć abonenci Vectry i osoby zainteresowane ofertą tej firmy, wciąż pytają o możliwość pozyskania dekodera, to nie jest on już oferowany. - W związku z pojawiającymi się usterkami zdecydowaliśmy o czasowym wycofaniu ze sprzedaży dekoderów TV Smart 4K BOX PVR. Wszyscy Klienci, którzy posiadają ten model dekodera otrzymali rekompensatę za usługę nagrywania, z której nie mogą chwilowo korzystać – wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Vectry. Dekoder może wrócić do sprzedaży, jeśli błędy zostaną usunięte.
Dlaczego wielu klientom zależy na TV Smart 4K Box PVR?
Wcześniej firma oferowała dekodery HD z VOD i TV Smart 4K Box, oparty na systemie operacyjnym Android TV. Urządzenie pozwala na nagrywanie w chmurze (nPVR) lub na zewnętrznym dysku. Za jego pośrednictwem jest też możliwe korzystanie z funkcji Catch up TV, czyli odtwarzania treści z danych kanałów kilka dni po emisji. Sęk w tym, że przez względy licencyjne i politykę niektórych nadawców, nie wszystkie kanały są objęte tą funkcją.
- Catch-up TV udostępniamy zgodnie z zakresem praw udzielonych nam przez nadawców poszczególnych programów. Programy można cofać standardowo 7 dni w tył, z wyjątkiem kanałów: Metro, TTV, TVN, TVN 7, na których usługa dostępna jest 2 dni – wyjaśniało niedawno Vectra. Z wykazu przesłanego przez operatora wynika, że Catch up TV nie działa w przypadku kanałów: TVP Info, Polsat, WP, TV Puls, Puls 2, Polsat Comedy Central Extra, TV Trwam, TV4, Tele 5, Polonia 1, TVS, TVP ABC, TVP Historia, TVP Rozrywka, TVP Polonia, Kultura, TVP3, programu lokalnego, TVP Nauka, Travel Channel, Nowa TV, TVC, TVP Kultura, TVP Sport, Polsat Sport, Polsat Play, Polsat Sport Extra, Canal+ Sport 1-4, Canal+ Now, Ginx Esports TV, E-Sport, Fanklub TV, TVP Seriale, Ale Kino+, 13 Ulica, Polsat Film, Warner TV, Romance TV, Filmax 4K/HD, TV6, AXN, Canal+ Premium, Canal+ 1, Canal+ Family, Canal+ Sport, Canal+ Seriale.
TV Smart 4K Box PVR posiada wbudowany twardy dysk, który umożliwia nagrywanie kanałów tradycyjnej telewizji kablowej (DVB-C). Można tego dokonać na dowolnym kanale, a przechowywane materiały nie znikną po tygodniu, jak to ma miejsce w przypadku funkcji Catch up TV. Pojemność 1 TB pozwala na nagranie do ponad 200 godzin treści.
Dołącz do dyskusji: Vectra wycofała ze sprzedaży dekoder TV Smart 4K Box PVR