Kronika filmowa z PRL-u w wyprzedażowej kampanii Toyoty (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i internecie trwa kampania reklamująca wyprzedaż samochodów Toyota z rocznika 2009. Kreacja przekazu nawiązuje do kronik filmowych z PRL-u.
Kampania reklamowa wyprzedaży samochodów Toyota z rocznika 2009 podkreśla, że w ramach tej oferty można teraz zaoszczędzić przy kupnie auta tej marki do 29,8 tys. zł. Przekaz rozpoczyna się w stylu kronik filmowych z PRL-u, pokazując nieuczciwych sprzedawców samochodów, natomiast druga część spotu prezentuje wyprzedażową ofertę firmy.
Akcja od 27 listopada jest prowadzona w telewizji (TVP1 i 2, Polsat, TVN, TVN 24/TVN Turbo, Canal+, AXN, National Geographic, Discovery), radiu (Radio ZET, RMF FM, Trójka), prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Wprost, Forum, Polityka) i internecie (Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl).
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lutego przyszłego roku - przygotowała agencja reklamowa Clos Brothers, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Kronika filmowa z PRL-u w wyprzedażowej kampanii Toyoty (wideo)