“Kropka nad i” zyskała widzów i nie dała szans konkurencji. Hitem Elżbieta Jakubiak
W sezonie 2010/2011 oglądalność programu Moniki Olejnik “Kropka nad i” była o ponad 50 tys. widzów wyższa niż rok wcześniej. TVN 24 w paśmie emisji magazynu pokonał inne stacje newsowe, w tym naziemne TVP Info. Hitem było wydanie z Elżbietą Jakubiak.
Widownia “Kropki nad i” w okresie od września 2010 roku do lipca br. wyniosła 460 tys. osób, co przełożyło się na 3,06 proc. udziału w grupie 4+ i 1,58 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. W analogicznym okresie ub.r. program śledziło mniej osób - 407 tys., a udział stacji w 4+ wynosił 2,69 proc. Natomiast w komercyjnej grupie udział był tylko minimalnie niższy - uplasował się na poziomie 1,57 proc. (więcej na ten temat).
Kropka nad i | Wszyscy4+ | 16-49 | |
Okres | AMR | SHR % | SHR % |
06-09-2010 – 14-07-2011 | 460 472 | 3,06% | 1,58% |
Wirtualnemedia.pl | |||
31-08-2009 – 15-07-2010 | 406 522 | 2,69% | 1,57% |
>>> “Drugie śniadanie mistrzów” przegrało z TVP Info
W czasie nadawania audycji Moniki Olejnik (emitowana była od poniedziałku do czwartku o 20.00) TVN 24 wygrywała z mającym większy zasięg TVP Info. Tamta stacja emitowała w tym paśmie serwis informacyjny i magazyn publicystyczny “Minęła dwudziesta” - pozycje te śledziło 294 tys. osób, co dało TVP Info 1,95 proc. udziału w 4+. Z kolei nadawany w czasie “Kropki” program “To był dzień” w Polsat News gromadził 71 tys. oglądających.
Stacja | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
TVN 24 – Kropka... | 460 472 | 3,06% |
TVP Info | 294 227 | 1,95% |
Polsat News | 70 741 | 0,47% |
Najpopularniejszym wydaniem “Kropki nad i” w minionym sezonie był program z udziałem Elżbiety Jakubiak, wyemitowany 8 września 2010 roku. Obejrzało go aż 1,03 mln osób. Pozostałe odcinki nie przekroczyły granicy 750 tys. widzów.
Top 20 wydań “Kropki nad i” | Wszyscy 4+ | |||
Lp. | Data | Gość | AMR | SHR % |
1 | 08-09-2010 | E.JAKUBIAK | 1 025 521 | 7,03% |
2 | 18-11-2010 | A.KWASNIEWSKI | 734 227 | 4,69% |
3 | 09-09-2010 | J.KLUZIK-ROSTKOWSKA | 701 451 | 4,73% |
4 | 19-01-2011 | W.CIMOSZEWICZ | 675 992 | 4,06% |
5 | 07-12-2010 | A.FOTYGA | 671 054 | 4,16% |
6 | 03-01-2011 | D.TUSK | 669 363 | 3,95% |
7 | 16-11-2010 | J.STANISZKIS | 656 540 | 4,11% |
8 | 11-10-2010 | E.KOMOROWSKA | 652 387 | 4,12% |
9 | 19-10-2010 | A.KWASNIEWSKI | 649 522 | 4,05% |
10 | 24-01-2011 | B.KOMOROWSKI | 649 426 | 3,83% |
11 | 12-10-2010 | P.LUKASZEWICZ | 647 250 | 4,11% |
12 | 08-11-2010 | B.KEMPA | 632 197 | 3,92% |
13 | 12-01-2011 | J.MILLER | 627 042 | 3,87% |
14 | 21-10-2010 | S.NIESIOLOWSKI | 605 519 | 3,82% |
15 | 22-11-2010 | J.PALIKOT | 598 506 | 3,67% |
16 | 14-12-2010 | J.BRUDZINSKI | 591 946 | 3,71% |
17 | 14-10-2010 | A.SEREMET | 581 556 | 3,76% |
18 | 02-11-2010 | H.GRONKIEWICZ-WALTZ | 567 715 | 3,44% |
19 | 04-10-2010 | J.PALIKOT | 565 369 | 3,59% |
20 | 23-11-2010 | B.KEMPA | 564 614 | 3,47% |
>>> Tracą TVP Info i TVN 24, zyskuje Polsat News
Z danych telemetrycznych wynika, że program Moniki Olejnik oglądają głównie mężczyźni, widzowie po 50. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 53,11% | 110 |
Kobiety | 46,89% | 90 | |
Wiek | 4-9 | 0,50% | 8 |
10-15 | 0,41% | 6 | |
16 - 19 | 0,25% | 4 | |
20 - 24 | 0,75% | 9 | |
25 - 29 | 1,68% | 19 | |
30 - 34 | 3,15% | 38 | |
35 - 39 | 4,45% | 61 | |
40 - 44 | 4,45% | 69 | |
45 - 49 | 5,76% | 82 | |
50 - 54 | 11,68% | 144 | |
55 - 59 | 16,10% | 210 | |
60+ | 50,83% | 255 | |
Wlk. miasta | Wieś | 9,96% | 25 |
< 50 tys. | 33,77% | 140 | |
50-100 tys. | 9,88% | 115 | |
100-200 tys. | 12,05% | 150 | |
> 200 tys. | 34,33% | 170 | |
Zawód | Top management | 15,53% | 187 |
Pracownicy średniego szczebla | 19,58% | 132 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 9,15% | 46 | |
Emeryci | 50,79% | 200 | |
Inni | 4,94% | 16 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 22,64% | 50 |
Średnie | 50,81% | 172 | |
Wyższe | 25,64% | 212 | |
Inne | 0,90% | 7 |
Nowe odcinki “Kropki nad i” pojawią się na antenie TVN 24 na początku września br.
Dołącz do dyskusji: “Kropka nad i” zyskała widzów i nie dała szans konkurencji. Hitem Elżbieta Jakubiak