Krzysztof Gorzkowski szefem działu PR & marketingu Kapsch Telematic Services Polska
Polski oddział firmy Kapsch ma nowego dyrektora działu PR i marketingu. Stanowisko to objął Krzysztof Gorzkowski, który odpowiada m.in. za strategię komunikacji i marketingu elektronicznego systemu poboru opłat oraz wprowadzenie marki viaTOLL w Polsce.
Gorzkowski ma 42 lata i przez większość część swojej kariery zawodowej związany byłą z branżą PR i marketingu. Studiował filozofię na Uniwersytecie La Sapienza w Rzymie oraz reżyserię na Akademii Filmowej i Teatralnej w Petersburgu.
Wcześniej szefował m.in. działom marketingu i komunikacji w PKN Orlen, Grupie PZU i Prokom Software. Pełnił także funkcję prezesa zarządu Wydawnictwa Zwierciadło i od wielu lat prowadzi własną działalność doradczą w obszarze marketingu i PR. Jest prezesem Polskiego Stowarzyszenia Emitentów Kart Podarunkowych.
Gorzkowski biegle mówi po rosyjsku i po włosku. Prywatnie jest podróżnikiem, interesuje się kinem i literaturą. Ma żonę i trójkę dzieci.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Gorzkowski szefem działu PR & marketingu Kapsch Telematic Services Polska