Krzysztof Kowalkowski brand managerem serwisu Dom.gratka.pl
Krzysztof Kowalkowski dołączył do zespołu Polska Press Grupy i objął funkcję brand managera serwisu Dom.gratka.pl. W tej roli zastąpił Izabelę Słomczewską, która odchodzi z firmy.
Kowalkowski będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju serwisu oraz zarządzanie zespołami developerskim, sprzedażowym oraz marketingowym.
Wcześniej Krzysztof Kowalkowski był head of mobile UX w Grupie Allegro. W latach 2007-2014 pracował w należącej do Agory spółce Trader.com gdzie m.in. odpowiadał ze serwisy Autotrader.pl, Domiporta.pl oraz Mieszkanie.pl oraz zajmował stanowisko project execution team leader.
Jest absolwentem ekonomii oraz zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Kowalkowski brand managerem serwisu Dom.gratka.pl