SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Zawadzki awansował w zespole marketingu Phlov by Anna Lewandowska

Krzysztof Zawadzki objął stanowisko senior marketing managera Phlov by Anna Lewandowska.

Krzysztof ZawadzkiKrzysztof Zawadzki

Zawadzki związany jest z Phlov by Anna Lewandowska od początku istnienia marki. W swojej nowej roli będzie odpowiadał za prowadzenie kluczowych projektów marketingowych, takich jak wdrożenia nowości produktowych, planowanie aktywacji konsumenckich, a także współpracę z influencerami oraz ambasadorami marki. Dodatkowo będzie realizował strategię komunikacji Phlov, a także zajmie się opracowaniem i realizacją długoterminowych planów rozwoju.

- W pierwszej kolejności chciałbym skupić się na relaunchu marki, finalizacji zmiany identyfikacji wizualnej, a także powiązanej z tym koordynacji wdrażania nowych opakowań. Pracuję również intensywnie nad wdrożeniem strategii komunikacji oraz nową odsłoną sklepu internetowego. To wymagający proces związany z opracowywaniem treści i zmianą metod oraz języka komunikacji z klientem - mówi Krzysztof Zawadzki.

Będzie również identyfikował nowe kierunki rozwoju Phlov. Ważnym elementem jego zadań stanie się budowanie zaangażowania wokół marki opartego na zaufaniu i relacjach z klientami.

Krzysztof Zawadzki ma na swoim koncie wieloletnie doświadczenie w obszarze e-commerce oraz content marketingu. Karierę rozpoczął jako e-commerce specialist i content creator dla platformy sprzedażowej Showroom. Następnie rozwijał swoje skrzydła w redakcji online TVN, gdzie zajmował się tworzeniem jakościowych oraz angażujących treści dla odbiorców. Pracował też w agencji Tribe47, tworząc strategie komunikacji marki oraz strategie lejków sprzedażowych.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Zawadzki awansował w zespole marketingu Phlov by Anna Lewandowska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl