Książęce z Księciem w roli głównej (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Książęce (Kompania Piwowarska), która promuje wariant IPA. Kampanię przygotowały Scholz & Friends Warszawa, Platige we współpracy z BrosFX, Juice, Zenith, Gong.
W nowej kampanii Książęcego pojawił się znany z logotypu Książę - brand hero marki, pełniący rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. W nowym spocie oraz materiałach wspierających promuje wariant IPA.
Marka sięgnęła również po nową formę, łączącą różne techniki animacji. Kampania jest częścią trwającego od roku procesu odświeżania wizerunku Książęcego.
Nowy świat Książęcego jest efektem procesu zmiany, który rozpoczął się rok temu. Zapoczątkowały go zmienione opakowania. Wraz z nimi narodziła się komunikacja bazująca na koncepcji podróży do miejsc, z których wywodzą się poszczególne gatunki.
Nowa kampania będzie obejmować telewizję, VOD, działania w Internecie i mediach społecznościowych oraz materiały POS.
Za działania ATL odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, reżyserem spotu jest Marcin Filipek, a operatorem Wojtek Zieliński. Kostiumy przygotowała Malwina Wędzikowska, scenografię Robert Dąbrowski. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Platige we współpracy z BrosFX, a udźwiękowieniem Juice. Planowaniem mediów dla marki Książęce zajmuje się Zenith, a za prowadzenie działań digital odpowiada agencja Gong.
Premiera kolejnego spotu Książęcego promującego tegoroczną nowość zapowiedziana jest na kwiecień tego roku.
Dołącz do dyskusji: Książęce z Księciem w roli głównej (wideo)