Kto dogoni prezenty?
4 stycznia 2005 roku w restauracjach KFC rozpoczęła się nowa promocja dla dzieci
Teraz do każdego zestawu dziecięcego Chicky Menu dołączana jest jedna zabawka z kolekcji klocków Cobi. W skład kolekcji wchodzą: samolot, autobus, poduszkowiec, wywrotka, wyścigówka i helikopter. Jest to pierwsza wspólna promocja KFC i firmy Cobi, kierowana do tego segmentu klientów.
Celem najnowszej promocji jest edukacja poprzez zainteresowanie dzieci rozwijającymi wyobraźnię zabawkami, budowanie świadomości marki KFC wśród najmłodszych klientów, zwiększenie częstotliwości wizyt w restauracjach, a także wzrost sprzedaży.
"Świat Zabawek Cobi jest kolorowy, zaskakujący pomysłowością i różnorodny. Zabawki Cobi to doskonała zabawa, ale również edukacja. Nieograniczone możliwości tworzenia nowych modeli znakomicie rozwijają dziecięcą wyobraźnię". - mówi Robert Padiasek, Marketing Manager KFC Poland.
Promocja będzie wsparta materiałami promocyjnymi wewnątrz restauracji KFC: plakaty, hangery, stickery, gabloty dziecięce. Promocję opracowała firma Synergy Marketing Partners, należąca do Nova Communication Group.
Promocja potrwa 6 tygodni, do 14 lutego 2005 roku.
Dołącz do dyskusji: Kto dogoni prezenty?