SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kubota wprowadza tęczową kolekcję i rusza z akcją #silateczy (wideo)

Marka butów Kubota wprowadza do sprzedaży tęczową kolekcję. Rusza też z akcją #silateczy, w którą włączyły się firmy, wspierające społeczność LGBT+. Akcja jest wyrazem wsparcia dla tęczowego środowiska i została objęta patronatem Kampanii Przeciw Homofobii.

W tym roku marka zdecydowała się wesprzeć działania Kampanii Przeciw Homofobii, która wspiera społeczność LGBT+.

W ofercie oprócz klapków Rzep z tęczowym logo pojawiła się cała kolekcja Tęczowa Kubota, która składa się z koszulki, bawełnianej torby, skarpet oraz plakatu. Już niebawem dostępne będą również tęczowej klapki PRO. 5 złotych ze sprzedaży każdego tęczowego produktu z kolekcji zostanie przekazane na rzecz organizacji KPH.

Oprócz stworzenia tęczowej kolekcji, Kubota zainicjowała akcję #silateczy, w której udział wzięły firmy wspierające społeczność LGBT+. Akcja jest wyrazem wsparcia dla tęczowego środowiska i została objęta patronatem Kampanii Przeciw Homofobii.

W akcji #silateczy uczestniczą Bolt, Yope, Koi Rich Cosmetics, Myszojeleń, Gandalf, Your KAYA, Plantwear, Polazag, Hairy Tale Cosmetics, RISK, Aioli, TakaPara, Zoa Koncept, Many Mornings, Cafe Kulturalna, Kubota.

Wyprodukowany przez markę film ma zachęcić wszystkich do nagrywania filmów i przekazywania wyrazów wsparcia dla tęczowej społeczności, a także udostępniania w różnych kanałach i oznaczania hasztagiem #silateczy.

Dołącz do dyskusji: Kubota wprowadza tęczową kolekcję i rusza z akcją #silateczy (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Były Leming
Kubot był szczytem obciachu, teraz jest symbolem wstydu.
odpowiedź
User
Szymek
Traktujmy sie po ludzku. A kubota swietna akcja
odpowiedź
User
zen
Marka kompletnie bez pomysłu na siebie i z bagażem historii, którego nie umie wykorzystać szuka nieudolnie ratunku w wykorzystywaniu osób LGBT. "Jak by się przypodobać by kupowali klapki... wiem udawajmy, że jesteśmy kontrowersyjni bo wspieramy mniejszości...."
Za 2 lata nie będzie po tym śladu, bo marka ma b słabe wyniki sprzedaży. Rada za darmo: wymieńcie marketing już to nie będziecie musieli połykać tej żaby.
odpowiedź