Kubota wprowadza tęczową kolekcję i rusza z akcją #silateczy (wideo)
Marka butów Kubota wprowadza do sprzedaży tęczową kolekcję. Rusza też z akcją #silateczy, w którą włączyły się firmy, wspierające społeczność LGBT+. Akcja jest wyrazem wsparcia dla tęczowego środowiska i została objęta patronatem Kampanii Przeciw Homofobii.
W tym roku marka zdecydowała się wesprzeć działania Kampanii Przeciw Homofobii, która wspiera społeczność LGBT+.
W ofercie oprócz klapków Rzep z tęczowym logo pojawiła się cała kolekcja Tęczowa Kubota, która składa się z koszulki, bawełnianej torby, skarpet oraz plakatu. Już niebawem dostępne będą również tęczowej klapki PRO. 5 złotych ze sprzedaży każdego tęczowego produktu z kolekcji zostanie przekazane na rzecz organizacji KPH.
Oprócz stworzenia tęczowej kolekcji, Kubota zainicjowała akcję #silateczy, w której udział wzięły firmy wspierające społeczność LGBT+. Akcja jest wyrazem wsparcia dla tęczowego środowiska i została objęta patronatem Kampanii Przeciw Homofobii.
W akcji #silateczy uczestniczą Bolt, Yope, Koi Rich Cosmetics, Myszojeleń, Gandalf, Your KAYA, Plantwear, Polazag, Hairy Tale Cosmetics, RISK, Aioli, TakaPara, Zoa Koncept, Many Mornings, Cafe Kulturalna, Kubota.
Wyprodukowany przez markę film ma zachęcić wszystkich do nagrywania filmów i przekazywania wyrazów wsparcia dla tęczowej społeczności, a także udostępniania w różnych kanałach i oznaczania hasztagiem #silateczy.
Dołącz do dyskusji: Kubota wprowadza tęczową kolekcję i rusza z akcją #silateczy (wideo)
Za 2 lata nie będzie po tym śladu, bo marka ma b słabe wyniki sprzedaży. Rada za darmo: wymieńcie marketing już to nie będziecie musieli połykać tej żaby.