Kubuś Waterrr reklamuje się w czasopismach Egmont
W czasopismach dla dzieci publikowanych przez wydawnictwo Egmont trwa kampania reklamowa wody Kubuś Waterrr. Akcja przebiega pod hasłem "Twój głos ma powerrr!".
Nośnikiem kampanii reklamowej wody smakowej Kubuś Waterrr prowadzonej w czasopismach dziecięcych wydawnictwa Egmont jest zadrukowana folia owijająca każdy egzemplarz. Przekaz pod hasłem "Twój głos ma powerrr!" podkreśla orzeźwiające działanie tego napoju.
Akcja od 22 maja jest prowadzona w czasopismach Auta, Hannah Montana, Kaczor Donald, Księżniczka, Power Rangers, Spider-Man, W.I.T.C.H. i Styl W.I.T.C.H. Kreację kampanii - zaplanowanej do 16 czerwca - przygotowała agencja reklamowa Satchi&Satchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Kubuś Waterrr reklamuje się w czasopismach Egmont