21. sezon „Kuchennych rewolucji” TVN od 5 marca. Startuje akcja #restauracjaDlaMagdy
W czwartek, 5 marca TVN rozpocznie emisję 21. edycji programu „Kuchenne rewolucje”, który w telewizji jest emitowany od 10 lat. Stacja właśnie rozpoczęła akcję #restauracjaDlaMagdy, dzięki której restauratorka przeprowadzi metamorfozy w proponowanych przez widzów lokalach.
Polska wersja „Kuchennych rewolucji” oparta jest na amerykańskim formacie „Kitchen Nightmares”. Kulinarny program w naszym kraju oglądać można od wiosny 2010 roku. Od początku jego gospodynią jest Magda Gessler.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W wiosennej ramówce tego roku TVN pokaże już 21. edycję tego cyklu - nowe odcinki będzie można oglądać w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 5 marca 2020 roku. Każdy odcinek cyklu przedpremierowo z tygodniowym wyprzedzeniem będzie można zobaczyć w player.pl.
Tym razem znana restauratorka przeprowadzi metamorfozy w takich miejscowościach jak m.in.: Chorzów (pizzeria „Amore Mio”), Ustroń („Pizza Bella”), Piła (cafe bar „Barka”) czy Warszawa (lokale „Na okrągło” i „Villa Ostródzka”).
Startuje akcja #restauracjaDlaMagdy
Telewizja TVN rozpoczęła akcję #restauracjaDlaMagdy, dzięki której restauratorka przeprowadzi metamorfozy w proponowanych przez widzów lokalach.
- Jeśli w Twojej okolicy znajduje się restauracja, która nie spełnia oczekiwań, nie odpowiada Ci jej wystrój, obsługa i - co najważniejsze - jedzenie, opisz to. Wystarczy, że na Facebooku, Twitterze czy Instagramie umieścisz publiczny post (z nazwą danej restauracji, dodając wideo, zdjęcie, link) wraz z hashtagiem #restauracjaDlaMagdy - czytamy w opisie inicjatywy.
Następnie produkcja programu odezwie się do wybranych przez fanów miejsc. Dany lokal przejdzie metamorfozę pod okiem Magdy Gessler, jeśli właściciele wyrażą na to zgodę.
20. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 5 września do 28 listopada ub.r. Premierowe odcinki programu TVN śledziło średnio 1,91 mln osób. Przełożyło się to na 14,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,89 proc. w grupie 16-59.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 21. sezon „Kuchennych rewolucji” TVN od 5 marca. Startuje akcja #restauracjaDlaMagdy
dziwie się jak po tylu sezonach udaje się jej znaleźć tych "nieudaczników"
po 2, 3 sezonie każdy z nas mógłby już własną knajpę otworzyć i nie popełniać błędów poprzedników.
Wszyscy wiedzą, że ma przyjechać a nawet kuchni nie posprzątają więc nie wiem jak te osoby określić