Kultura, weekend i innowacje w kampanii „Łódzkie ma pomysł!” (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej województwa łódzkiego pod hasłem „Łódzkie ma pomysł!”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Grupa Eskadra i Havas Media.
Kampania „Łódzkie ma pomysł!” została zainaugurowana w lipcu br. (więcej na ten temat), a obecnie ruszył jej ogólnopolski etap.
Podstawowy slogan został rozszerzony do dłuższych stwierdzeń, np. „Łódzkie ma pomysł na kulturę”, „Łódzkie ma pomysł na weekend” oraz „Łódzkie ma pomysł na innowacje”. W reklamach będące symbolem akcji samoprzylepne karteczki na pomysły układają się w różne kształty, symbolizujące konkretne kategorie pionierskich projektów realizowanych w województwie łódzkim
Celem kampanii jest promowanie województwa łódzkiego jako pioniera myślenia projektowego oraz regionu mającego wiele atrakcji turystycznych, sportowych czy kulturalnych. - Naszą strategię oparliśmy na budowaniu wizerunku województwa poprzez pokazywanie pionierskich rozwiązań, które zostały zrealizowanie w tym regionie - mówi Maciej Łaski, p.o. dyrektor departamentu promocji i współpracy zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego.
Akcja jest zaplanowana na cały październik. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, kanały tematyczne z oferty TVN, Polsatu i TVP) oraz outdoor (nośniki w największych miastach).
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Grupa Eskadra, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Akcję organizuje Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.
Dołącz do dyskusji: Kultura, weekend i innowacje w kampanii „Łódzkie ma pomysł!” (wideo)