"Kurier Tyski"
Ruszył kolportaż "Kuriera Tyskiego" - gazety promującej markę Tyskie
Od 31 lipca na ulicach 20 największych miast Polski oraz w miejscowościach turystycznych rozpocz±ł się kolportaż "Kuriera Tyskiego" - gazety promującej markę Tyskie. Jest to część jubileuszowej kampanii "Tyskie - 375 lat tradycji". Agencja marketing services TEQUILAPolska współpracowała w tworzeniu strategii działań komunikacyjnych związanych z Jubileuszem dla Kompanii Piwowarskiej S.A., realizuje także działania BTL w ramach tej kampanii. Kolportażem "Kuriera Tyskiego" zajął się SALES LINK.
Gazetę dystrybuować będą dwuosobowe zespoły "gazeciarzy" ubranych w charakterystyczne stylizowane stroje. "Gazeciarze" pojawią się na najczęściej odwiedzanych szlakach komunikacyjnych, w pobliżu ogródków letnich, a w miejscowościach turystycznych (na morzem, w górach, na Mazurach) także w pobliżu organizowanych imprez. Promotorzy będą zwracać uwagę przechodniów i zachęcać do lektury wykrzykiwanymi hasłami "Tyyyski Kurier! Kuurier Tyski! Do czytania coś dla wszystkich!", "Tyskiego Najlepszego na Jubileusz!".
Adresatami Kuriera są konsumenci piwa niezależnie od spożywanej marki (20-49 lat), przede wszystkim bywalcy pubów, ogródków piwnych, a także uczestnicy Tyskich Biesiad. Koncepcja "Kuriera Tyskiego" oraz jego stylistyka jest spójna z pozostałymi komunikatami ATL i BTL. Nawiązuje do historii prasy i osiągnięć technicznych - "Gdy w roku 1661 ukazała się pierwsza polska gazeta "Merkuriusz Polski Ordynaryjny", tradycja warzenia piwa Tyskie miała już ponad 30 lata...". Kurier zdecydowanie wyróżnia się spośród kolorowych gazet, którymi konsumenci otoczeni są na co dzień. Cechuje go ozdobna i stylizowana winieta, specjalnie dobrana kolorystyka - sepia i tonacja charakterystyczna dla marki Tyskie. Uwagę przyciągają grafiki i postarzone fotografie. Atrakcyjność gazety podnosi insert - replika unikatowej XVII-wiecznej mapy świata z kolekcją ATL-owych motywów na rewersie. "Kurier Tyski" przedstawia najciekawsze momenty z historii Tyskich Browarów Książęcych, plan-szkic Browarów z opisami poszczególnych zabudowań oraz teksty nawiązujące do tła epoki, faktów i wynalazków. W gazecie znalazły się także reprodukcje zdjęć historycznych butelek i etykiet Tyskiego, humor i rozrywka oraz stylizowane reklamy.
Celem "Kuriera Tyskiego" jest wyróżnienie konsumentów piwa Tyskie, nawiązanie do Jubileuszu 375 lat marki i przybliżenie historii Tyskich Browarów Książęcych. Gazeta niesie ze sobą największy ładunek wiedzy o browarze spośród wszystkich wykorzystanych w kampanii kanałów komunikacyjnych.
Projekt "Kuriera Tyskiego" wraz z zawartością merytoryczną opracowała agencja marketing services TEQUILAPolska. Przygotowaniem zespołów promocyjnych - "gazeciarzy" i realizacją akcji zajął się SALES LINK.
Dołącz do dyskusji: "Kurier Tyski"