SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lato należy do TVP 2

TVP 2, Polsat i TVP 3 - to telewizje, które zyskały najwięcej podczas wakacji. Traci TVP 1 i TVN. Przedstawiamy wyniki "top 15" stacji tv.

Według danych AGB Polska w lipcu statystyczny Polak oglądał telewizję średnio 3 godziny i 20 minut, czyli o 7 minut krócej niż w lipcu ubiegłego roku.

W porównaniu do ubiegłego roku wzrost udziałów w oglądalności wśród głównych stacji telewizyjnych odnotowały: TVP 2 (udział stacji wzrósł o 1,31 punktu procentowego i osiągnął 21,16%), Polsat (udział stacji wzrósł o 0,55 punktu procentowego osiągając 15,87% i TVP 3 łącznie, której udział wyniósł 6,33 (wzrost o 0,85%). TVP 1 i TVN straciły widzów.

4+

20052004
ChannelSHR %ChannelSHR %
TVP124,85%TVP125,12%
TVP221,16%TVP219,85%
Polsat15,87%Polsat15,32%
TVN13,46%TVN13,68%
TVP36,33%TVP35,48%
TV42,09%TV42,91%
/TVN71,42%TVN72,14%
TVN241,39%TVPolonia1,51%
TVPolonia1,22%Cartoon_Network0,94%
Eurosport0,91%TVN240,94%
Cartoon_Network0,76%Jetix/FoxKids0,91%
Jetix0,57%Eurosport0,64%
Discovery0,54%Viva0,61%
Polsat20,46%PULS0,58%
ZigZap0,43%Hallmark0,56%

16-49

20052004
ChannelSHR %ChannelSHR %
TVP121,75%TVP122,47%
TVP219,67%TVP218,07%
Polsat18,66%Polsat17,43%
TVN14,72%TVN15,20%
TVP34,89%TVP34,55%
TV42,36%TV43,50%
TVN71,57%TVN72,40%
TVN241,31%TVPolonia1,50%
TVPolonia1,13%Viva0,90%
Eurosport0,94%TVN240,89%
Viva0,74%Cartoon_Network0,72%
Cartoon_Network0,64%Hallmark0,67%
Discovery0,62%Super1/Tele50,58%
TVN_Turbo0,59%Jetix/FoxKids0,58%
Polsat20,56%Discovery0,55%

16-49 miasta

20052004
ChannelSHR %ChannelSHR %
TVP119,52%TVP119,82%
TVP217,13%TVWisla/TVN16,26%
Polsat16,54%TVP215,84%
TVN16,14%Polsat14,61%
TVPReg/TVP34,77%TVPReg/TVP34,37%
TV42,59%TV43,44%
TVN72,08%RTL7/TVN73,43%
TVN241,78%TVPolonia1,92%
TVPolonia1,51%TVN241,28%
Eurosport1,31%Viva1,13%
Viva1,02%Hallmark0,99%
Discovery0,81%Cartoon_Network0,94%
Cartoon_Network0,81%TVP_Katowice0,93%
Polsat20,76%Super1/Tele50,82%
TVN_Turbo0,70%Jetix/FoxKids0,81%
Hallmark0,63%  


Według danych cennikowych główne stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 7, TVP 3 łącznie, TV 4, Puls, Tele 5) zarobiły w lipcu 322 mln 561 tysięcy. Największe wpływy z reklam odnotował: Polsat, TVN i TVP 1. Polsat zarobił 99 mln zł, TVN - 86 mln, TVP1 - 66 mln. Najwięcej na reklamę i billboardy sponsorskie wydały firmy: Unilever - prawie 17 mln (łącznie 3251 reklam i billboardów sponsorskich), Procter & Gamble - 16 mln, Polska Telefonia Cyfrowa - 14 mln (dane dotyczą tylko głównych stacji).

W porównaniu do ubiegłego roku wpływy z reklamy zmalały o około 63 mln zł, natomiast wzrosła ilość reklam i billboardów sponsorskich z 67 567 do 89 462 (różnica 21 895). Długość czasu reklamowego wydłużyła się o 119 godzin.

Wśród najchętniej oglądanych programów największą liczbę telewidzów przyciągnął film "Córka Maharadży" (TVP 1) z 31 lipca 2005 r., który oglądało 5 mln 473 tysiące widzów. Na drugim miejscu znalazły się Wiadomości z 7 lipca 2005 r. z oglądalnością 4 mln 867 tysiące widzów. Trzecie miejsce zajął XI Festiwal Kabaretu w Koszalinie z 30 lipca 2005 r. ( TVP2) z oglądalnością 4 mln 599 tysięcy widzów. Programy, które odnotowały największą widownię, były nadawane głównie przez telewizję publiczną: stację TVP 1 lub TVP 2. 

Dołącz do dyskusji: Lato należy do TVP 2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl