Wraca loteria wrzutkowa Lay's
Marka Lay’s (PepsiCo) powraca z loterią wrzutkową, czyli banknotami, które będzie można znaleźć w wybranych paczkach chipsów. łączna pula nagród wynosi 1,5 mln zł. Za obsługę akcji i kampanię promocyjną odpowiada agencja H2O Creative.
"Kasa w paczkach" to jedna z najpopularniejszych promocji w historii marki Lay's w Polsce. Jej ważnym elementem jest natychmiastowa nagroda w przypadku trafienia na szczęśliwą paczkę, bez konieczności wypełniania żadnych formalności.
- Już teraz, zaledwie kilka tygodni po starcie aktywacji, możemy stwierdzić, że jej powrót jest ogromnym sukcesem. "Poczuj smak wygranej" cieszy się niesamowitym, organicznym rozgłosem w mediach społecznościowych, których użytkownicy pokazują jak cieszą się z powrotu sentymentalnej promocji. – mówi Magdalena Olszewska, senior brand manager marki Lay’s.
Pula nagród wynosi 1,5 mln zł. Promocja potrwa do 11 grudnia br.
Nowa loteria wspierana jest kampanią reklamową w punktach sprzedaży, social mediach oraz emisją spotu tv. Za całościową obsługę akcji – strategię komunikacji, materiały promocyjne, kampanię digitalową, KV oraz produkcję 15’ spotu telewizyjnego odpowiada agencja H2O Creative.
Dołącz do dyskusji: Wraca loteria wrzutkowa Lay's
Szybciej zejdziesz przez otyłość, cukrzycę i marskość wątroby niż wygrasz więcej niż dwie dychy.