SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Chapter1 nadal będzie reklamować piwo Lech Pils

Kompania Piwowarska przedłużyła współpracę z agencją Chapter1, która obsługuje markę piwa Lech Pils od 8 lat. Umowę przedłużono do końca 2024 r.

Chapter1 obsługuje markę Lech Pils w zakresie: strategii, kreacji, ATL-u, BTL-u, digitalu, sponsoringu, influencer marketingu, social media, produkcji wideo i fotograficznych.

Platforma komunikacyjna marki z hasłem „Wielko” nawiązuje do wielkopolskich korzeni Lecha Pils i dumy z wielkopolskich wartości.

- „Wielko” to wielkopolskie spojrzenie na świat. To sprzeciw wobec bylejakości, wiara w porządność, wytrwałość i pracowitość. W zgodzie z tymi wartościami jest Lech Pils, więc w tym duchu toczą się działania wokół platformy komunikacyjnej marki - mówi Maciej Sitek, senior account manager w agencji Chapter1.

Chapter1 wspiera także Kompanię Piwowarską w zakresie działań HR, organizując kampanie komunikacyjne dotyczące akcji rekrutacyjnych w Tyskich Browarach Książęcych i Lech Browary Wielkopolski.

Agencja rozpoczęła obsługę marki Lech Pils wygraną w przetargu w 2015 roku, kiedy to przejęła jej budżet od agencji Tequila. W kolejnych latach umowa była przedłużana.

 

Dołącz do dyskusji: Chapter1 nadal będzie reklamować piwo Lech Pils

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Lech to nie jest piwo!
odpowiedź