Chapter1 nadal będzie reklamować piwo Lech Pils
Kompania Piwowarska przedłużyła współpracę z agencją Chapter1, która obsługuje markę piwa Lech Pils od 8 lat. Umowę przedłużono do końca 2024 r.
Chapter1 obsługuje markę Lech Pils w zakresie: strategii, kreacji, ATL-u, BTL-u, digitalu, sponsoringu, influencer marketingu, social media, produkcji wideo i fotograficznych.
Platforma komunikacyjna marki z hasłem „Wielko” nawiązuje do wielkopolskich korzeni Lecha Pils i dumy z wielkopolskich wartości.
- „Wielko” to wielkopolskie spojrzenie na świat. To sprzeciw wobec bylejakości, wiara w porządność, wytrwałość i pracowitość. W zgodzie z tymi wartościami jest Lech Pils, więc w tym duchu toczą się działania wokół platformy komunikacyjnej marki - mówi Maciej Sitek, senior account manager w agencji Chapter1.
Chapter1 wspiera także Kompanię Piwowarską w zakresie działań HR, organizując kampanie komunikacyjne dotyczące akcji rekrutacyjnych w Tyskich Browarach Książęcych i Lech Browary Wielkopolski.
Agencja rozpoczęła obsługę marki Lech Pils wygraną w przetargu w 2015 roku, kiedy to przejęła jej budżet od agencji Tequila. W kolejnych latach umowa była przedłużana.
Dołącz do dyskusji: Chapter1 nadal będzie reklamować piwo Lech Pils