Leo Burnett Warszawa promuje partnerstwo Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
Agencja koordynuje współpracę pomiędzy Jeepem a National Geographic Traveler, jak również odpowiada za koncepcję kreatywną. Obejmuje ona m.in. kilka współprac z influencerami.
W działaniach z National Geographic Traveler odbyła się sesja zdjęciowa oraz produkcja filmów, wizerunkowego i produktowych. Wykorzystane w nich zostały charakterystyczne okoliczności przyrody Mazur oraz Podkarpacia. Za scenariusze i produkcję powstałych materiałów odpowiada National Geographic Traveler.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, za działania paid social agencja Performics, które wspólnie z Leo Burnett tworzą część Publicis Groupe w Polsce, wspierając - w formule Power of One, jako Collective - marketingowe działania marki Jeep.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett Warszawa promuje partnerstwo Jeep i National Geographic Traveler