„Lepszy Start” - uczestniczki „Top Model” w kampanii Axe (wideo)
Na Facebooku ruszył konkurs „Lepszy Start” promujący kosmetyki Axe (Unilever Polska). Twarzami akcji są uczestniczki programu „Top Model”: Natalia El Daghestani, Zuzanna Kołodziejczyk i Kasia Smolińska.
Konkurs „Lepszy Start” jest prowadzony na polskim fanpage’u facebookowym Axe. W specjalnej aplikacji należy w nim opisać swój oryginalny sposób na podryw. Jurorki zabawy - znane z programu „Top Model” Natalia El Daghestani, Zuzanna Kołodziejczyk i Kasia Smolińska - wybiorą 15 najbardziej szalonych, oryginalnych i romantycznych zgłoszeń i je zrecenzują.
5 finalistów będzie mogło przekonać do siebie modelki podczas spotkania oko w oko przed kamerami (wygrają też romantyczne wyjazdy weekendowe dla dwojga do europejskich miast). Natomiast zwycięski pomysł zostanie zrealizowany przez Axe.
Akcja zaczęła się 19 sierpnia i potrwa miesiąc. Za przygotowanie jej koncepcji kreatywnej i obsługę odpowiada agencja Red8 Digital, a za zakup mediów - dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Lepszy Start” - uczestniczki „Top Model” w kampanii Axe (wideo)