Letnia kampania wizerunkowa piwa Żywiec
Na outdoorze i w BTL-u rozpoczyna się letnia akcja wizerunkowa piwa Żywiec. Kampania wykorzystuje kreacje dostosowane do miejscowości nad morzem i w Małopolsce.
Startująca właśnie kampania reklamowa piwa Żywiec nawiązuje do letniego wypoczynku, żartobliwie podkreślając, co wtedy się zmienia. Akcja obejmuje billboardy w największych miastach (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Katowice, Łódź, Szczecin, Lublin, Bydgoszcz, Wrocław i Poznań), a także ekrany LED, scrolle, infoscreeny w metrze, front lighty, bankomaty i bannery w formacie 2 x 2 m.
Dodatkowo osobne kreacje zostały przygotowane dla miejscowości z Małopolskich, Mazur i wybrzeża. Ma to budować szczególną więź między marką a konsumentami z tych regionów.
Natomiast w ramach działań BTL w sprzedaży pojawiły się promocyjne opakowania kartonowe zawierające po pięć, siedem i dziewięć puszek Żywca. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja IQ Marketing, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Letnia kampania wizerunkowa piwa Żywiec