SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lewis PR przejęła agencję e-reklamową Piston

Agencja Lewis PR specjalizująca się w komunikacji kupiła firmę Piston - agencję digital z San Diego w Kalifornii. Chce poszerzyć swoją ofertę o reklamy internetowe oraz usługi kreatywne i analityczne.

Piston zajmuje się marketingiem cyfrowym, w tym SEO, SEM i reklamą na stronach, a także planowaniem i zakupem mediów, analizami i kreatywnym designem. Agencja obsługuje marki takie jak AAA, AARP, BareMinerals, Cars.com, Intuit, Inspirato, Mophie, Shiseido, SkullCandy, Sunglass Hut, TVG i Yakult.

Dzięki przejęciu Lewis PR zamierza umocnić swoją pozycję w obszarze digital, w szczególności w zakresie reklamy w internecie oraz usług kreatywnych i analitycznych. Natomiast Piston uzyska dostęp do sieci 28 biur.

Agencje nie ujawniają szczegółów dotyczących podpisania umowy. Przejęcie Piston jest pierwszym z serii planowanych przez Lewis PR w 2015 i 2016 roku.

Dołącz do dyskusji: Lewis PR przejęła agencję e-reklamową Piston

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl