SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lexus wkracza w kulturę sneakerheadów dzięki butom inspirowanym samochodem

Marka samochodów Lexus sponsoruje dokumentalny film, który pokazuje w jaki sposób grupa projektantów uczestniczyła w dostosowaniu sneakerów inspirowanych przez samochód luksusowej marki IS sedan. Widzowie mogą obejrzeć trzyczęściową serię „Rubber & Sole” na specjalnej stronie internetowej utworzonej przez firmę rozrywkową Complex.

Lexus nawiązał współpracę z Complex i kolektywem projektantów RTFKT, aby stworzyć niestandardowy but częściowo z materiałów z wnętrza samochodu NuLuxe. Seria pokazuje, jak projektanci RTFKT przeanalizowali model IS 2021, opracowali prototyp tenisówki na podstawie samochodu i stworzyli ostateczną wersję z plakietką Lexus i tagiem z modeli F Sport. But nie jest jednak dostępny w sprzedaży.

Seria „Rubber & Sole” jest częścią szerszej kampanii Lexusa „All In”, która rozpoczęła się 4 stycznia i ma na celu dotarcie do ludzi realizujących swoje pasje. Kampania obejmuje dodatkowe partnerstwa z influencerami, spoty telewizyjne, treści w mediach społecznościowych i dokumentalny film podróżniczy.

Seria filmów Lexusa „Rubber & Sole”, która podkreśla wyzwanie projektowe dla sneakersów, jest częścią starań producenta samochodów o zaangażowanie młodszych odbiorców, którzy spędzają więcej czasu z mediami cyfrowymi niż z innymi kanałami, takimi jak tradycyjna telewizja linearna. Tacy odbiorcy preferują autentyczne treści od twórców, a aplikacja społecznościowa TikTok pomogła zainspirować ją w ciągu ostatnich kilku lat.

Jak podaje firma, współpraca z kolektywem RTFKT jest zgodna z tym tematem i szerszym przedsięwzięciem Lexusa „All In”, obejmującym spoty wideo z mikroinfluencerami w rolach głównych. Jej reklamy „Names” i „Vanity Plates”zaczęły być emitowane podczas wydarzeń specjalnych i playoffów NFL i NBA.

W ramach starań o zaangażowanie młodszych widzów Lexus w styczniu poprosił widzów platformy transmisji na żywo Twitch o pomoc w stworzeniu spersonalizowanej wersji IS 2021. Twitch streamer Fuslie poprowadził dwugodzinny program, w którym 554 000 widzów poproszono o głosowanie na takie funkcje, jak konsole do gier, kontroler z nadrukiem 3D, monitory, oświetlenie, napoje i oklejanie samochodu. Wysiłki w ramach crowdsourcingu pokazały, jak marki mogą wspierać bezpośrednie interakcje z widzami i zbierać informacje o ich preferencjach, aby wspierać przyszłe kampanie.

Kampanie Lexusa obejmują również inicjatywy dotyczące smartfonów, które były realizowane przez cały zeszły rok. Producent samochodów w marcu 2020 roku wydał sześcioczęściową serię podcastów, której gospodarzem był Malcolm Gladwell. Trzy miesiące później wypuścił aplikację Lexus AR Play, aby dać użytkownikom wciągającą zapowiedź sedana 2021 IS. Wprowadził także do social mediów serię „Lexus Creates”, zachęcającą ludzi do udziału w procesie twórczym, który stanowi podstawę nacisku marki na rzemiosło. W samouczku dotyczącym origami z brytyjskim artystą Coco Sato Lexus podkreślił swój etos marki „dążenia do perfekcji”. Najnowsza seria filmów wideo nawiązuje do etosu marki przez pryzmat społeczności sneakerheadów.

Dołącz do dyskusji: Lexus wkracza w kulturę sneakerheadów dzięki butom inspirowanym samochodem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kici-kici
Polecam "Zmierzch Cesarstwa Rzymskiego" Edwarda Gibbona - czytanka na czasie :(
odpowiedź