Liberty Direct i Genesis PR z nagrodami IPRA
Kampanie public relations zrealizowane przez Liberty Direct i Genesis PR otrzymały nagrody w konkursie IPRA Golden World Awards 2010. Ogółem wyróżniono 26 projektów z całego świata.
Firma ubezpieczeniowa Liberty Direct została wyróżniona w konkursie IPRA Golden World Awards 2010 w kategorii PR produktowego dla istniejącej usługi. Jury doceniło ubiegłoroczne działania public relations firmy, które podkreślały wysoką jakość oferowanej przez nią obsługi ubezpieczeń komunikacyjnych, szczególnie w zakresie likwidacji szkód.
Natomiast agencja Genesis PR otrzymała nagrodę IPRA Golden World Award 2010 w kategorii public affairs. Firmę wyróżniono za kampanię „Zmiana stawki opodatkowania legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich” zrealizowaną jesienią ubiegłego roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich. W ramach tej akcji za pośrednictwem mediów zwrócono uwagę polityków i opinii publicznej, że podwyższenie podatku od zakładów wzajemnych z 10 proc. (od przychodu) do 50 proc. (od dochodu) będzie mieć negatywne konsekwencje budżetowe i społeczne. Ostatecznie parlamentarzyści w połowie listopada uchwalili ustawę przewidującą niższy, 12-procentowy podatek od zakładów wzajemnych.
Ogółem w tegorocznej edycji IPRA Golden World Award nagrodzono 26 kampanii – każdą w innej kategorii. Po trzy wyróżnienia zdobyły akcje zrealizowane w USA i Japonii. Do finału konkursu zakwalifikowało się 110 projektów, a wstępnie zgłoszono do niego 352 kampanie z 42 krajów. Uroczyste wręczenie nagród nastąpi 5 listopada bieżącego roku w Londynie.
Dołącz do dyskusji: Liberty Direct i Genesis PR z nagrodami IPRA