Karol Okrasa reklamuje Produkt Polski w sklepach Lidl (wideo)
Sieć dyskontów Lidl zaczęła akcję promującą artykuły z oznaczeniem Produkt Polski. W reklamach występuje kucharz Karol Okrasa, od 9 lat pojawiający się w kampaniach Lidla.
W kampanii Karol Okrasa informuje, że biało-czerwony znaczek z napisem „Produkt Polski” oznacza, że produkt został wytworzony z artykułów spożywczo-rolniczych od polskich dostawców. Zapewnia, że kupując takie produkty, klienci wspierają rodzimych producentów.
Reklamy podkreślają, że coraz więcej produktów w sklepach Lidl ma oznaczenie Produkt Polski.
Działania reklamujące Lidla obejmują najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i radiem. Za kreację i produkcję reklam odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media (niedawno po wygranym przetargu utrzymał tę obsługę).
Karol Okrasa w reklamach Lidla występuje od połowy 2012 roku - przez trzy lata wspólnie z Pascalem Brodnickim, a potem m.in. z Dorotą Wellman i Darią Ładochą. Dużo rzadziej w kampaniach pojawiał się od wiosny 2018 roku, kiedy Lidl zaczął cykl kampanii pod hasłem „Więcej na radość z życia” z klientami jako bohaterami.
Według danych Kantar Media w styczniu i lutym br. cennikowe wydatki Lidl Polska na reklamy w mediach pozainternetowych wyniosły 129,5 mln zł, o 16,6 proc. więcej niż przed rokiem.
Dołącz do dyskusji: Karol Okrasa reklamuje Produkt Polski w sklepach Lidl (wideo)