Lidl ma pracę dla 1000 osób, zachęca do niej w kampanii
Sieć sklepów Lidl Polska ruszyła z kampanią employer brandingową pod hasłem "Jesteś LIDLealny? Dla nas tak!". Chce nią zachęcić do pracy w swoich sklepach i magazynach. Firma planuje zatrudnić 1000 osób.
Lidl Polska chce dać pracę 1000 osób w sklepach i magazynach. Oferuje m.in.: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość nauki języków obcych, prywatną opiekę medyczną, a także wysokie zarobki: wyższe niż średnie płace w sektorze handlowym.
Umowa o pracę na start
W 2022 roku sieć zatrudniła ponad 3000 pracowników, a teraz poszukuje 1000 kolejnych. „Jesteś LIDLealny? Dla nas tak!“ to najnowsza kampania employer brandingowa sieci, która ma zachęcić niezdecydowanych do podjęcia zatrudnienia w szeregach marki, a także uświadomić o licznych benefitach, na które mogą liczyć jej pracownicy.
To m.in. konkurencyjne warunki zatrudnienia oferowane przez sieć handlową. Pracownicy sklepów zarabiają od 3 750 zł brutto do 4 600 zł brutto na początku zatrudnienia. Już po roku pracy pensja wynosi od 3 850 zł brutto do 4 800 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy: od 4100 zł brutto do 5 050 zł brutto.
Z kolei rozpoczynający pracę komisjoner towaru w magazynie otrzymuje pensję w wysokości od 4 350 zł brutto do 4 750 zł brutto. Po pierwszym roku pracy płaca wzrasta do poziomu od 4 550 zł brutto do 5 000 zł brutto, a po upływie dwóch lat zarobki wynoszą od 4 800 zł brutto do 5 250 zł brutto.
Dużo dodatkowych benefitów
Lidl Polska oferuje swoim pracownikom szereg benefitów pozapłacowych, takich jak: umowa o pracę na minimum 12 miesięcy, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, szkolenia oraz wyprawka „dla maluszka” i pierwszoklasisty, a także bezpłatny Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego mogą skorzystać z konsultacji psychologa, prawnika i doradcy finansowego. Lidl Polska inwestuje też w rozwój zawodowy, promuje równość płacową kobiet i mężczyzn oraz awanse wewnętrzne.
W tej chwili w ponad 820 sklepach Lidl pracuje około 25 000 osób.
Dołącz do dyskusji: Lidl ma pracę dla 1000 osób, zachęca do niej w kampanii