SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lifestyle: Polsat Cafe najwięcej zyskał, a Fashion - stracił

W kwietniu br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych były tradycyjnie stacje TVN Style i TVN Turbo. Największy wzrost udziału w rynku zanotował Polsat Cafe, a największy spadek dotknął telewizję Fashion.
 

Wśród ogółu widzów pierwsze miejsce w zestawieniu kanałów lifestylowych przypadło stacji TVN Style z 0,42 proc. udziału w rynku, która w porównaniu do kwietnia ub.r. zanotowała wzrost wynoszący 9,4 proc. Drugą pozycję utrzymał kanał TVN Turbo (0,40 proc., wzrost o 6,1 proc.). Dalej uplasowała się stacja Polsat Play, która zanotowała wzrost udziału o 15,80 proc. do 0,15 proc.

Największy wzrost udziału dotyczył znajdującego się na czwartym miejscu kanału Polsat Cafe. Zwiększył on swój udział o 41,10 proc. do 0,13 proc. Największy spadek zanotowała natomiast stacja Fashion, której udział spadł o połowę do 0,1 proc. 

wszyscy 4+
kwiecień20092010
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style21 3380,38326 3380,419
TVN Turbo20 8220,37424 9830,397
Polsat Play7 4100,1339 6860,154
Polsat Cafe5 3210,0958 4010,134
Discovery T&L6 9170,1247 3750,117
Zone Club10 0260,1807 0840,113
BBC Lifestyle4 7390,0855 3480,085
kuchnia.tv4 6910,0843 8990,062
Domo1 0860,0191 2260,019
Fashion1 4570,0268320,013


W grupie komercyjnej 16-49 liderem był kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,63 proc. udziału i zanotował wzrost o 9,3 proc. Dalej uplasowały się: TVN Style (0,56 proc., wzrost o 1,90 proc.) i Polsat Play (0,19 proc.; wzrost o 12,5 proc.) Największy wzrost w zestawieniu zanotowała stacja Polsat Cafe, a spadek – Fashion. 

wszyscy 16-49
kwiecień20092010
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo13 8430,57816 8140,632
TVN Style12 8280,53514 4850,545
Polsat Play4 0290,1685 0310,189
Polsat Cafe2 8360,1184 6710,176
Zone Club6 0950,2543 5760,134
Discovery T&L3 6490,1523 4850,131
BBC Lifestyle2 9450,1233 3390,126
kuchnia.tv2 4280,1011 7440,066
Domo7130,0306730,025
Fashion1 1680,0495540,021


W zestawieniu nie uwzględniony został kanał E! Entertainment, który po wyłączeniu z Cyfrowego Polsatu ma bardzo mały zasięg techniczny. W grupie 16-49 nie miał on w kwietniu br. żadnych widzów, natomiast w 4+ jego udział wyniósł 0,01 proc. i było to o 85,9 proc. mniej niż rok wcześniej.

Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.
 

Dołącz do dyskusji: Lifestyle: Polsat Cafe najwięcej zyskał, a Fashion - stracił

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola.s
TVN STYLE i TVN Turbo - co tu gadać- NAJLEPSZE POD SŁOŃCEM STACJE !!!!
odpowiedź
User
W&W
Zgadzam się w 100%!!!!!!!!
odpowiedź
User
jola
"W grupie 16-49 nie miał on w kwietniu br. żadnych widzów" ani jednego widza nie mial??? straszne , cyfrowy polsacie zadamy powrotu tego kanalu
chcemy ogladac kroliczki playboya kendre Kardashianów!!!!! Dr 90210 i THS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! w tej chwili w cp nie ma zadnego fajnego kanlu E! byl najlepszym moim ulubionym kurcze dajcie go z powrotem
odpowiedź