Lifestyle: Polsat Cafe najwięcej zyskał, a Fashion - stracił
W kwietniu br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych były tradycyjnie stacje TVN Style i TVN Turbo. Największy wzrost udziału w rynku zanotował Polsat Cafe, a największy spadek dotknął telewizję Fashion.
Wśród ogółu widzów pierwsze miejsce w zestawieniu kanałów lifestylowych przypadło stacji TVN Style z 0,42 proc. udziału w rynku, która w porównaniu do kwietnia ub.r. zanotowała wzrost wynoszący 9,4 proc. Drugą pozycję utrzymał kanał TVN Turbo (0,40 proc., wzrost o 6,1 proc.). Dalej uplasowała się stacja Polsat Play, która zanotowała wzrost udziału o 15,80 proc. do 0,15 proc.
Największy wzrost udziału dotyczył znajdującego się na czwartym miejscu kanału Polsat Cafe. Zwiększył on swój udział o 41,10 proc. do 0,13 proc. Największy spadek zanotowała natomiast stacja Fashion, której udział spadł o połowę do 0,1 proc.
wszyscy 4+ | ||||
kwiecień | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 21 338 | 0,383 | 26 338 | 0,419 |
TVN Turbo | 20 822 | 0,374 | 24 983 | 0,397 |
Polsat Play | 7 410 | 0,133 | 9 686 | 0,154 |
Polsat Cafe | 5 321 | 0,095 | 8 401 | 0,134 |
Discovery T&L | 6 917 | 0,124 | 7 375 | 0,117 |
Zone Club | 10 026 | 0,180 | 7 084 | 0,113 |
BBC Lifestyle | 4 739 | 0,085 | 5 348 | 0,085 |
kuchnia.tv | 4 691 | 0,084 | 3 899 | 0,062 |
Domo | 1 086 | 0,019 | 1 226 | 0,019 |
Fashion | 1 457 | 0,026 | 832 | 0,013 |
W grupie komercyjnej 16-49 liderem był kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,63 proc. udziału i zanotował wzrost o 9,3 proc. Dalej uplasowały się: TVN Style (0,56 proc., wzrost o 1,90 proc.) i Polsat Play (0,19 proc.; wzrost o 12,5 proc.) Największy wzrost w zestawieniu zanotowała stacja Polsat Cafe, a spadek – Fashion.
wszyscy 16-49 | ||||
kwiecień | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 13 843 | 0,578 | 16 814 | 0,632 |
TVN Style | 12 828 | 0,535 | 14 485 | 0,545 |
Polsat Play | 4 029 | 0,168 | 5 031 | 0,189 |
Polsat Cafe | 2 836 | 0,118 | 4 671 | 0,176 |
Zone Club | 6 095 | 0,254 | 3 576 | 0,134 |
Discovery T&L | 3 649 | 0,152 | 3 485 | 0,131 |
BBC Lifestyle | 2 945 | 0,123 | 3 339 | 0,126 |
kuchnia.tv | 2 428 | 0,101 | 1 744 | 0,066 |
Domo | 713 | 0,030 | 673 | 0,025 |
Fashion | 1 168 | 0,049 | 554 | 0,021 |
W zestawieniu nie uwzględniony został kanał E! Entertainment, który po wyłączeniu z Cyfrowego Polsatu ma bardzo mały zasięg techniczny. W grupie 16-49 nie miał on w kwietniu br. żadnych widzów, natomiast w 4+ jego udział wyniósł 0,01 proc. i było to o 85,9 proc. mniej niż rok wcześniej.
Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.
Dołącz do dyskusji: Lifestyle: Polsat Cafe najwięcej zyskał, a Fashion - stracił
chcemy ogladac kroliczki playboya kendre Kardashianów!!!!! Dr 90210 i THS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! w tej chwili w cp nie ma zadnego fajnego kanlu E! byl najlepszym moim ulubionym kurcze dajcie go z powrotem