SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl oficjalnym partnerem piłkarskich rozgrywek

Sieć sklepów Lidl Lidl została oficjalnym partnerem rozgrywek Ligi Europy oraz Ligi Konferencji na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Partnerstwo to kontynuacja współpracy po UEFA Euro 2024.
 

Lidl jako oficjalny Fresh Food partner podczas Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA Lidl będzie inspirować kibiców pod hasłem "We’re on your team".

Dzięki nowej umowie, Lidl obejmie swoim programem „Lidl Kids Team” 30 europejskich krajów. Powstał on dzięki współpracy z Ligą Europy UEFA i Ligą Konferencji UEFA, w ramach których dzieci w wieku od sześciu do dziesięciu lat będą miały możliwość wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Sieć planuje także specjalne konkursy, w których do wygrania będą bilety na mecze.

Lidl Kids Team to także chęć zainspirowania jak największej ilości dzieci w całej Europie do aktywności fizycznej. Zdrowy styl życia i świadome odżywianie przyjęte we wczesnym dzieciństwie zmniejszają ryzyko chorób związanych z dietą w wieku dorosłym. 

Lidl najbardziej widoczną marką na UEFA Euro 2024

W trakcie trwania Euro 2024, sieć za pośrednictwem aplikacji Lidl Plus, zaangażowała ponad 16 milionów użytkowników. Lidl rozdawał także kubki z owocami fanom piłki nożnej na miejscu rozgrywania meczów – w sumie zostało przetworzonych  91 ton owoców. Według badań przeprowadzonych przez YouGov, firma była najbardziej widocznym partnerem podczas turnieju, a ponad połowa (58 proc.) widzów UEFA Euro 2024 wskazała Lidla jako partnera rozgrywek najczęściej, co stanowi wzrost o 32 proc. w porównaniu z okresem przed rozpoczęciem UEFA EURO 2024 (największy wzrost spośród wszystkich partnerów).

– Jesteśmy dumni, że możemy dodać Ligę Europy oraz Ligę Konferencji UEFA do naszej szerokiej gamy partnerstw sportowych. Jako firma jesteśmy ściśle związani z Europą: powstały 51 lat temu Lidl jest aktualnie obecny w ponad 30 krajach. W Lidlu nasze podstawowe przekonania są powiązane z międzynarodową strategią CSR, dlatego współpraca międzynarodowa ma fundamentalne znaczenie – mówi dr Jennifer Cords, senior vice president w Lidl International.
 

Dołącz do dyskusji: Lidl oficjalnym partnerem piłkarskich rozgrywek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl