SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Liga Mistrzów w Polsacie traci widzów i przegrywa z konkurencją

Coraz mniejszym zainteresowaniem cieszy się coraz Liga Mistrzów na antenie Polsatu. W sezonie 2010/2011 mecze śledziło średnio 1,56 mln widzów wobec 2,04 mln przed rokiem. Stacja przegrywa w trakcie ich emisji z konkurencją.

Sześć pokazanych dotychczas spotkań miało średnio 10,72 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 11,17 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem udziały wynosiły odpowiednio 14,7 proc. i 15,58 proc. Największym zainteresowaniem cieszył się mecz Real Madryt – AC Milian.

 

OpisDataAMRSHR %SHR %
AC MILAN - AJ AUXERRE15-09-2010178658412,44%13,27%
MANCHESTER UNITED - VALENCJA CF29-09-201012751648,91%9,20%
INTER MEDIOLAN - TOTTENHAM HOTSPUR20-10-201013308518,99%9,32%
REAL MADRYT - AC MILAN03-11-2010192557613,39%14,02%
GLASGOW RANGERS - MANCHESTER UNITED24-11-2010160499110,63%10,37%
ARSENAL LONDYN - PARTIZAN BELGRAD08-12-201014191659,98%10,80%
średnio2010155667410,72%11,17%
średnio2009203652014,70%15,58%


Polsat w trakcie emisji Ligi Mistrzów zajmuje czwartą pozycję na rynku. Liderem jest TVP 2 z 3,97 mln widzów i 28,12 proc. udziału w rynku. 

stacjaAMRSHR %
TVP2396622828,12%
TVP1241524517,13%
TVN224531115,92%
POLSAT155667410,72%


Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl Ligę Mistrzów w Polsacie oglądają głównie mężczyźni, osoby powyżej 40 roku życia, legitymujące się wykształceniem podstawowym.  

ProfilADH %AFF
PłećMężczyźni67,42%140
 Kobiety32,58%63
Wiek 4-91,27%21
  10-155,23%75
 16 - 194,71%82
 20 - 245,79%71
 25 - 296,47%73
 30 - 347,86%96
 35 - 396,84%96
 40 - 447,44%115
 45 - 499,03%127
 50 - 5413,18%160
 55 - 598,01%106
 60+24,16%124
Wlk. miastaWieś43,74%112
 < 50 tys.22,54%94
 50-100 tys.8,32%97
 100-200 tys.5,81%73
 > 200 tys.19,59%96
ZawódTop management7,63%98
 Pracownicy średniego szczebla14,22%98
 Pracownicy fizyczni i rolnicy26,80%133
 Emeryci28,88%116
 Inni22,47%69
WykształceniePodstawowe51,04%111
 Średnie31,94%108
 Wyższe10,52%92
 Inne6,51%50

 

Wpływy reklamowe przy Lidze Mistrzów wyniosły dotąd 12,3 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Przed rokiem kształtowały się na poziomie 17,8 mln złotych. Prawa do wszystkich spotkań Ligi Mistrzów  na telewizja n. Polsat nabył pakiet dla telewizji otwartej – pokazuje jeden mecz w tygodniu oraz skróty spotkań. Umowa obowiązuje do 2011 roku.

Dołącz do dyskusji: Liga Mistrzów w Polsacie traci widzów i przegrywa z konkurencją

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Efekt kolejnej świetnej decyzji Niny T. Który to już?
odpowiedź
User
lolo
Prośba o amr w procentach.
odpowiedź
User
Tomik
Wolę LM w Polsacie. Dlaczego?Stacja ta ma już 10 lat doświadczenia w pokazywaniu nie tylko piłki nożnej, a "n" Sport dopiero raczkuje. Nie lubię słuchać komentarzy Henryka Rysnera. Chyba nie przekręciłem nazwiska?
odpowiedź