Lighthouse zdobywa nowych klientów
Specjalizująca się w zarządzaniu reputacją agencja Lighthouse Consultants po trzech miesiącach istnienia obsługuje 12 klientów.
Firma dołącza do grupy Regester Larkin - podał "Brief".
Agencja powstała we wrześniu 2005 r. Tworzy ją ośmiu konsultantów – osoby, które odeszły wcześniej z agencji PR Spin Communications (BBDO Goup). – Nie chcemy mówić o przyczynach naszego rozstania się ze Spinem. Ważne jest to, e rozstaliśmy się pokojowo. Nasz rynkowy start oceniamy bardzo optymistycznie – powiedział „Briefowi” Piotr Płocharski, managing director Lighthouse.
Choć firma pozycjonuje się pomiędzy agencją konsultingową, a PR zamierza dołączyć do grona firm zrzeszonych w ZFPR. – Zagospodarowujemy niszę zarządzania reputacją. Działamy w trzech głównych obszarach – zarządzania kryzysem, ryzykiem w informacji i problemem (issue management), które nie stanowią jeszcze kryzysu – powiedział Płocharki.
Jak czytamy w "Brief" według niego ścisła współpraca z Regester Larkin daje firmie możliwość dostępu do know how tej grupy oraz obszernej biblioteki caseów. Podpisanie umowy z Regester Larkin nastapi dzisiaj (14 grudnia) i tym samym Lighthouse stanie się członkiem tej międzynarodowej sieci specjalizującej się w zarządzaniu kryzysem i problemem.
Dołącz do dyskusji: Lighthouse zdobywa nowych klientów