SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Linkleaders agencją employer brandingową mBanku

mBank wybrał Linkleaders do działań employer brandingowych (budowanie marki pracodawcy).

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

W ramach współpracy agencja przygotuje strategię oraz przeprowadzi działania employer brandingowe dla całej Grupy mBanku – w tym oddziałów w Czechach i Słowacji. Zespół agencji wspiera klienta w budowie i wdrożeniu strategii marketingowego wsparcia rekrutacji oraz komunikacji wewnętrznej opracowaniu nowej strony internetowej dla kandydatów oraz zaprojektowaniu i realizacji rekrutacyjnych kampanii online.

Pierwszym etapem współpracy jest kampania Bankowe Talenty, skierowana do ambitnych studentów i absolwentów szukających profesjonalnego wsparcia na starcie kariery

Kontrakt został podpisany do końca 2021 roku. Agencja została wybrana w ramach przetargu. Wcześniej bank korzystał z usług Employer Branding Institute.

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa mBank zanotowała 2,46 mld zł wpływów z odsetek (wobec 2,15 mld zł rok wcześniej), a jej przychody z tytułu opłat i prowizji zmalały w skali roku z 829,2 do 813,1 mln zł. Zysk operacyjny zmniejszył się z 1,15 mld zł do 968,1 mln zł, a zysk netto przypadający akcjonariuszom mBanku - z 705,9 do 495,6 mln zł. W skali roku portfel kredytowy grupy mBank wzrósł z 92,65 do 103,65 mld zł, a depozyty klientów z 97,79 do 110,34 mld zł. Na koniec czerwca grupa miała 5,55 mln klientów indywidualnych i 25 tys. korporacyjnych, wobec odpowiednio 5,51 mln i 22,9 tys. rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Linkleaders agencją employer brandingową mBanku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl