Lisa Humphreys na czele zespołu obsługującego Nestlé w Europie
Lisa Humphreys, dyrektor operacyjna GrupyM w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), została mianowana na nowo utworzone w WPP stanowisko client lead Nestlé na region Europy.
Lisa Humphreys będzie odpowiedzialna za umocnienie partnerstwa WPP z Nestlé, zapewniając płynne i zintegrowane podejście do komunikacji marketingowej skupiającej się przede wszystkim na odbiorcach.
OpenMind, szyty na miarę zespół medialny Grupy M, został powołany do obsługi europejskiego budżetu Nestle w zakresie planowania i zakupu mediów. WPP wygrała przetarg przejmując obsługę tego koncernu od sieci domów mediowych UM, należących do IPG Mediabrands jesienią 2023 roku.
Współpraca obejmuje 47 krajów, w tym Wielką Brytanię, gdzie wcześniej obsługą mediową zajmował się Zenith (Publicis Groupe).
Lisa Humphreys będzie raportować do Floriane Tripolino, lidera globalnego klienta WPP. Z WPP jest związana od 16 lat - pracę tu zaczynała jako account manager w MediaCom w 2007 roku. W maju 2022 roku objęła stanowisko dyrektora operacyjnego, a wcześniej była dyrektorem ds. transformacji i integracji w Wielkiej Brytanii w GroupM i tę funkcję pełniła równolegle z funkcją dyrektora ds. rozwoju strategii WPP UK.
Dołącz do dyskusji: Lisa Humphreys na czele zespołu obsługującego Nestlé w Europie