LOT z nowymi dodatkami do mundurów. Inspiracja Młodą Polską
Mundury personelu pokładowego i naziemnego Polskich Linii Lotniczych LOT zyskają nowe dodatki inspirowane twórczością artystów z okresu Młodej Polski. Kolekcja jest wynikiem współpracy PLL LOT z polską marką mody Lancerto. Motywem przewodnim nowych dodatków są malwy.
Od teraz główną rolę w projektach nowych apaszek i poszetek personelu PLL LOT grają polskie kwiaty malwy. Twórcy nowych dodatków inspirowali się sztuką Młodej Polski, gdzie motywy kwiatowe można znaleźć choćby u Stanisława Wyspiańskiego, Olgii Boznańskiej czy Józefa Mehoffera. Projektanci nie zapomnieli też o najważniejszym symbolu LOT-u - żurawiu, towarzyszącym firmie od początku jej istnienia, czyli od 95 lat.
- Polskie Linie Lotnicze LOT są dumnym ambasadorem Polski na świecie. Partnerstwo z Lancerto przy tworzeniu nowych dodatków do mundurów to kolejny przykład naszego zaangażowania w promocję nowoczesnego polskiego wzornictwa przy jednoczesnym przywiązaniu do tradycji. Nasze załogi każdego dnia, dbając o bezpieczeństwo i komfort pasażerów LOT-u, docierają do ponad 100 portów lotniczych na całym świecie. Chcemy, by malwa, kwiat kojarzony z polską sztuką, stała się nowym znakiem rozpoznawczym naszej gościnności i profesjonalizmu - mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Nowe motywy mundurów PLL LOT
Od teraz stewardesy zobaczymy w białych apaszkach w czerwone malwy, z granatową lamówką, natomiast szefowe pokładu - w wersji z granatowym tłem w czerwone kwiaty i czerwoną lamówką. Z kolei personel naziemny otrzymał białe apaszki w czerwone kwiaty i czerwonym brzegiem.
Analogiczne wzory mają nowe poszetki panów z personelu pokładowego i naziemnego. Krawaty stewardów, w kolorze lotowskiego granatu, zdobi print w drobne czerwone żurawie, krawaty szefów pokładu będą czerwone z printem granatowych żurawi. Natomiast panowie z personelu naziemnego będą nosić czerwone krawaty z pojedynczym symbolem żurawia.
- Projekt współpracy z PLL LOT jest szczególny, bowiem na jego potrzeby zaproponowaliśmy unikalny design, dedykowany tylko i wyłącznie naszemu partnerowi. To ogromna nobilitacja móc towarzyszyć załogom w ich codziennej pracy na kilku kontynentach, a tym samym spełniać rolę promotora polskiego wzornictwa, stylu oraz jakości - mówi Michał Grochala, brand manager marki Lancerto.
Dołącz do dyskusji: LOT z nowymi dodatkami do mundurów. Inspiracja Młodą Polską