Lotos zaczął kampanię „Każdy czeka na swoje NAJ" dot. epidemii (wideo)
Pod hasłem „Każdy czeka na swoje NAJ” rozpoczęła się nowa kampania Grupy Lotos. Towarzyszy jej akcja, w ramach której kierowcy tankujący na stacjach Lotosu mogą przekazać swoje punkty z programu Navigator na badania związane z leczeniem koronawirusa. Oprócz spotu telewizyjnego z udziałem ambasadorów marki, w 5 polskich miastach pojawią się murale nawiązujące do kampanii.
Jednym z elementów rozpoczętej kampanii jest akcja, w ramach której klienci stacji Lotos mogą pomagać w walce z pandemią koronawirusa, przekazując punkty Navigator. W zależności od liczby oddanych punktów, konkretne kwoty będą sukcesywnie przekazywane przez Fundację Lotos na specjalistyczne badania związane ze zwalczaniem koronawirusa.
Trzeba zalogować się na stronie lotosnavigator.pl i zamienić swoje punkty w pieniądze. W pierwszym kroku wybieramy kupon wsparcia o wartości 650 punktów, czyli 10 zł i dodajemy go do koszyka. Potem zaznaczamy, ile takich kuponów chcemy przeznaczyć na cel charytatywny, klikamy „Zamów” i dostajemy potwierdzenie operacji przekazania punktów.
Piłkarze, skoczkowie i Kajetanowicz w nowym spocie
Trzon kampanii pod hasłem „Każdy chce mieć swoje NAJ” emitowany jest spot telewizyjny, w którym pojawiają się ambasadorzy Lotosu - piłkarze polskiej reprezentacji, skoczkowie narciarscy i kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz.
Dodatkowo, w najbliższych dniach w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu powstaną wielkoformatowe murale, które będą przedstawiać bohaterów spotu. Projekty murali zostały namalowane techniką cyfrową na podstawie przygotowanych wcześniej kompozycji. Każdy obraz stanowi kolaż, w skład którego wchodzą różnorodne elementy: fotograficzne, graficzne, rysunkowe czy malarskie. Ideą projektu było realistyczne przedstawienie osób występujących w spocie. W ich tle widać między inny namalowane ręcznie elementy nawiązujące do walki z koronawirusem i szczytnego celu kampanii - wymiany punktów Navigator na środki finansowe. Kampania będzie realizowana także w mediach społecznościowych.
- „Każdy czeka na swoje NAJ” to nasza najnowsza kampania, z której płyną dwa przesłania. Pierwsze to realna możliwość pomocy, aby wspólnie walczyć z koronawirusem. Drugie to tęsknota za emocjami, których nie możemy obecnie przeżywać, i które nawet bardziej docenimy w przyszłości. Kierowcy tankujący na stacjach LOTOS mogą przekazywać swoje punkty Navigator na szczytny cel, jakim są badania nad zwalczaniem koronawirusa. Liczymy, że dzięki temu szybciej uda nam się wrócić do normalności - mówi Patryk Felmet, dyrektor marketingu Grupy Lotos.
Grupa Lotos realizuje akcję we współpracy ze spółką Lotos Paliwa i Fundacją Lotos.
Firma realizuje równolegle kampanię „W domu też jest NAJ”,w którą również zaangażowali się niemal wszyscy ambasadorzy koncernu, w tym sportowcy, instytucje kultury czy uczestnicy projektów dziecięcych i młodzieżowych. Na facebook’owym profilu „Emocje do Pełna” oraz na stronie www.naj.lotos.pl znajdują się materiały video z udziałem sportowców, treningi, czytanie bajek dla dzieci, eksperymenty naukowe w wykonaniu Tomasza Rożka czy wspólne gotowanie.
Dołącz do dyskusji: Lotos zaczął kampanię „Każdy czeka na swoje NAJ" dot. epidemii (wideo)